Idee bruiloft

Hai. De broer en schoonzus van mijn vriend gaan vrijdag trouwen en ons is gevraagd om een A4 te maken met een tekst, gedicht, gelukswens o.i.d. zodat deze gebundeld en gegeven kunnen worden. Ik ben nu 2,5 jaar met mijn vriend maar ken hun natuurlijk niet zo goed als hun vrienden en familie en zou dus niet echt een verhaal kunnen schrijven. Nu wil ik niet zo’n standaart gelukswens opschrijven of een gedicht van internet plukken. Ik heb zelf al geprobeert een gedichtje te maken maar dat werd niks. Hebben jullie een idee? Tekenen kan ook nog of iets knutselen… Maar wat?

Ooh, dat is ook aan mijn ouders gegeven!
Weetjewat, ik pak die map er even bij.

Ai. Ik dacht dat het hetzelfde was als wat je uitlegde, maar bij m’n ouders’ bruiloft hadden m’n tante en oom geregeld dat iedere gast een letter aangewezen kreeg en daar moest een gedicht/iets anders bij gemaakt worden.
Dus ik kan je niet echt helpen.
Je kan natuurlijk wel een ABC-gedichtje maken
Of met hun namen ofzo.

Vraag je vriend om je te helpen… Ik neem aan dat hij wel wat dingen over zijn broer weet, ik neem aan dat jullie samen doen? Ik weet niet hoe goed je dat meisje kent, anders kun jij misschien wat over haar schrijven en je vriend wat over zijn broer…

Uit foto’s hun hoofden knippen en daar zelf lichamen bij maken (knippen/plakken) in een mooie zelf gemaakte trouwjurk/ pak. Schrijf er een kort lief zinnetje boven en dan heb je de pagina al weer vol. bijna iedereen gaat wat schrijven dus dan is dit toch een leuke afwisseling.

knutsel een envelopje in elkaar en stop daar een mooi kaartje in (die je zelf maakt) en daar schrijf je bijvoorbeeld op; in dit kaartje zit alle geluk van de wereld.
o.i.d.