Ideaal product voor oneffenheden?

Beste meiden

Ik ben al een tijdje opzoek naar een product/crème die ervoor zorgt dat je een egalere huid krijgt. Heb de zoekfunctie al een keertje gedaan maar ik vind niet echt wat ik zoek. Heb soms wel last van puistjes maar niet altijd ofzo, het zijn meer echt oneffenheden.

Het ding is dat ik iets zoek dat mijn huid grondig verzorgt en egaler maakt, maar niet met foundation in.

Wie kent een wondermiddel?!

Groetjes

Wondermiddelen bestaan niet.

Bij mij werkt het 3-stappen plan van Clinique ontzettend goed. Je kan een uitprobeer setje kopen van 15 euro, dus je bent ook niet erg veel geld kwijt mocht het voor jou niet optimaal werken.

Ik vind de Effaclar-lijn van la roche posay heeel fijn, maar een wondermiddel bestaat inderdaad niet. Je gaat geen creme vinden die je opsmeert en bam, je hebt de perfecte huid. Ik heb zelf via ebay een bb-cream besteld, hij is nog niet binnengekomen maar ik lees er zulke goeie dingen over dat ik heel benieuwd was. Daar zit wel foundation of iets dat erop lijkt in, helaas.

Slimmerd, ze bedoelt of iemand er iets voor weet dat ‘wonderen’ doet. Haha.

Nee dat snap ik maar ik vind het gewoon vervelend dat mensen er vanuitgaan dat alles met één cremepje ofzo is opgelost. Dan zou iedereen toch een perfecte huid hebben, dat kun je zelf toch ook wel bedenken?

Zelf gebruik ik rozenwater als tonic/reiniger en ik heb het idee dat mijn huid steeds egaler wordt :slightly_smiling_face:

Ik weet heus wel dat er geen wondermiddel bestaan, het was gewoon een spreekwoord. Sorry hoor…

@Wrikkelgat en Silverbleed, zal het eens bestuderen.

ik heb een matterende creme van essence, dat verkopen ze bij de kruitvat.
het maakt je huid mooi mat en bij mij helpt het ook goed tegen de oneffenheden! en het is ook niet zo duur. ik gebruik ook de face wash daarvan. mij bevalt het wel.

Wat bij mij helpt:
Een paar keer per week je gezicht stomen. Een emmertje of wasbak vol met kokend water en daar dan boven met je gezicht, doe dan wel een handdoek om je hoofd zodat de damp niet ontsnapt.

Doe dit 5 minuten, dan je gezicht scrubben en dan weer 5 minuten stomen. Daarna je gezicht insmeren met dagcreme.

Het werkt bij mij echt, heb nu een egale zachte huid.

Ik heb gehoord dat iets de Micro Delivery Peel van Philosophy goed werkt. Bij de Ici Paris.

slakkencreme van de action

hm ja klopt wel (:

Tea Trea lijn van de Body Shop. Wondermiddel is het niet, maar de facewash brengt en houdt het vochtpijl van je houd in ieder geval op een goed niveau. De nachtcrème zou littekentjes en puistjes verkleinen/voorkomen. Die ben ik nog maar net aan het uittesten, dus daar kan ik nog niets over zeggen.

Wat vind je van een BB-cream? Die van garnier bijvoorbeeld? Die hebben een kleurtje dat de meeste oneffenheden een beetje wegvaagt, en bestanddelen die er ook nog voor zorgen dat het permanent wegblijft.
Wij hebben er bij Etos nu 2, een standaard (voor de normale huid) en eentje voor de vettere huid. Die matteert extra