I'd like to meet you.

Mijn naam is kaat en ik ben een zestienjarig meisje van België. ik hou van mode, parfum, natuur, kunst en fotografie. toch benoem ik mezelf niet tot een fotograaf, eerder een wannabe fotograaf. polaroid was mijn eerste liefde, al heb ik er zelf geen. ik hou van shoppen, uitgaan met vrienden etcetera. de gewone dingen, je weet wel. een andere passie is dansen en zingen. ik ben een ‘allstarkid’ en draag skinny jeans. mijn muzieksmaak is moeilijk te beschrijven en verandert om de 10 minuten, misschien 11. het gaat van sarah bettens tot the fray, en van hilary duff tot bon jovi. tom had het waarschijnlijk juist wanneer hij zei dat ik een verlegen meisje was maar tegelijkhertijd een rebel. maar daar is niets mis mee, toch? wauw, ik kan niet geloven dat je al tot hier hebt gelezen, en ook al is deze tekst lang, je ken me nog niet na dit gelezen te hebben. ik ben meer dan enkele lettertjes. anyway, ik ben kaat & i’d like to meet you : )

(als je me toevoegt als vriend, wees er dan zeker van dat je met me praat, ik heb niet alleen een profiel gemaakt om je vriendenlijst uit te bereiden (: )

Welcome Kaat :wink:

dankje:)

Leuk voorgesteld en welkom! :slightly_smiling_face:

Haaaajj :grinning: