iCloud struggles? please help!

Heey allemaal,
Ik weet niet of dit artikel onder lifestyle hoort, maar ja, ik wist niet waar anders.
Ik heb een iPhone 5s, en laatst zette ik er wat liedjes op. Toen ik de volgende dag keek, stonden de liedjes erop die ik had gedownload, maar ook wat andere liedjes, die ik er niet op had gezet, allemaal van één album, met het iCloud download tekentje erbij. Deze liedjes staan niet op mijn laptop, dus ook niet in mijn iTunes. Als ik de app open op mijn mobiel staat er ook niet dat ik de liedjes heb gekocht ofzo. Maar blijkbaar staan ze dus wel op iCloud? Weet iemand hoe ik deze liedjes van mijn telefoon verwijder?

Bedoel je de album van U2? Die heeft iedereen gekregen van ITunes.

,

ja die ja weet iemand hoe je die verwijdert?

Door dit topic kom ik erachter dat ik die liedjes ook op m’n telefoon heb staan :’)

Maar je kan gewoon het album opzij slepen en verwijderen? Of is dit niet wat je bedoelt?

ja dat kan dus niet :")

heb ik gedaan, maar dan staat er nog steeds dat iCloud tekentje naast… echt zo raar :’)

Ja dat heeft Apple indd fantastisch gedaan, die is dus heel moeilijk te verwijderen :’)

Heftige verkoopmanier HIER LUISTER NAAR MIJN CD LUISTEREN ZUL JE

hahaha wauw ja echt he^^
niet echt effectief want ja ik erger me er alleen maar aan lolll

Okee via de laptop kan je het verbergen, maar echt verwijderen gaat dus niet zo makkelijk.
Als het goed is kan je naar iTunes gaan en dan naar dat album ( ‘Toon aankopen in iTunes en de Cloud’ moet aangevinkt zijn) en dan kan je het dus “verwijderen”.

Okee dankje ik ga het proberen👆