Ici Paris XL - Gratis zakjes, samples?

Vrijdag ga ik wat make-up kopen bij Ici paris XL (België) en ik vraag me wat af…

Ik spaar/verzamel/ben verzot op ‘kartonnen merktasjes’.
Nu; Altijd als ik iets koop van duurdere merken (Chanel, Dior, YSL,…) krijg ik gewoon een plastic zakje mee en HUP, wegwezen.
Nu ben ik van plan om vrijdag even aan de kassa (terwijl ik aan het betalen ben) te vragen achter samples of mooie tasjes.

Kan ik hier een excuus voor gebruiken?
Zoals : ‘Ik doe een spreekbeurt over High-end makeup, hebt u eventueel mooie tasjes of samples?’.

Ik ben zelf best vriendelijk, maar ik ben bang dat ze me afsnauwen in de winkel.

LIEFS!

Je kan ook gewoon eerlijk zeggen dat je ze verzameld/verzot bent op…

Ja? Oké, dan hoop ik dat ze menselijk zijn en mij begrijpen! :d

Ik werkte in een cadeauwinkel en we hadden altijd van die diddlezakjes en tasjes mensen kwamen ook gewoon vragen of we nieuwe hadden omdat ze die deden verzamelen.
Helemaal niks mis mee gewoon vragen dus!

Ik heb dat ook wel is gevraagd ja, als ze het niet willen geven dan zeggen ze dat waarschijnlijk wel op een rustige manier.

Goed, dankjewel!

Ik werk in Nederland bij de ICI Paris XL, en als mensen eerlijk aan mij vragen om een wat luxer sample, kijk ik altijd even wat ik voor ze heb.
Je moet alleen wel begrijpen dat ze geen tasje met miniaturen weggeven als jij voor slechts 30 euro iets koopt. Misschien dat je een toilettasje of zo krijgt, en anders sowieso wel wat samples. Je kunt het op zijn minst vragen :slightly_smiling_face:

Dat begrijp ik zeker! Ik ga even kijken voor de LE blush van Chanel (ongeveer ¤55) dus ik hoop dat ze voor dat bedrag wel iets van samples bijgeven. Bedankt voor je info :wink:

Ja die is erg mooi. Ik denk dat wanneer je dan om een mooie sample vraagt, ze wel iets leuks geven hoor! :slightly_smiling_face: Succes, ik ben benieuwd wat je erbij krijgt!

En? Iets leuks gekregen? :slightly_smiling_face:

Meestal krijg je bij de ICI Paris XL meer en betere samples als je voor een groter bedrag koopt want als ik onder de 50 euro iets koop krijg ik gewoon zo’n parfum ding erbij maar laatst had ik boven de 100, toen kreeg ik van alles wat.

ik loop stage bij ICI Paris XL, en als er voor zo’n 50 euro aan producten word gekocht krijg je zoals Betsey al zei, waarschijnlijk een parfum (of crème) sample erbij.

Vaak zijn tasjes met miniaturen met speciale acties van een bepaald merk, of als je echt voor heel veel geld wat koopt.
Maar je kunt er natuurlijk wel om vragen

Ja, die samples zijn klantenbinders.
50 euro is natuurlijk niks in een luxe parfumerie. Soms hebben we mensen die voor 700 euro aankopen doen, die krijgen dan ook tassen vol met spullen mee.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit luxe samples of tasjes krijg… Terwijl ik Chanel make-up gebruik en soms voor ruim 150 euro in een keer meeneem…
Alleen als ik 'n flesje Flowerbomb van Viktor&Rolf koop, krijg ik dat in een 'n tas van Flowerbomb, ongeacht welke hoeveelheid ik koop.

700 euro? :astonished: Dat is best veel, haha .

Ik heb voor zo’n 105¤ makeup gekocht en heb er een makeup-tasje bijgekregen, 3 samples van Dior, eentje van Givenchy, eentje van Sisley en dan nog parfumsamples… Superblij! :-))))

105? wooooooooooow in een jaar geef ik 20 euro uit aan make up :’’’’)