Ice Wash Jeans

Oké, ik heb dus een broek gevonden op het internet en ik vind hem zelf echt keileuk maar mijn moeder vindt het niks en zegt dat ik 'm niet ga dragen enalles en dat als ik 'm lelijk vind dat ik 'm niet terug ga sturen.

Maargoed, wat vinden jullie van deze broek?

https://www.idontlikemondays.us/Merchant2/inventory/cm_tight_ice_a600x720.jpg

hij is super,
2 vriendinnen van mij hebben hem ook!
hij is echt leuk! (:

aan is hijnog leuker.(:

Ik vind hem leuk! Zelf wil ik er ook nog zo een…

Mwah. Niet echt iets.
Je kunt zoiets hier op de markt kopen voor een tientje. Ziet er een beetje goedkoop uit :slightly_smiling_face:.

Best leuk.

Ik vind hem lelijk, maar ik hou persoonlijk ook alleen maar van donkere broeken:)…Je moet hem gewoon kopen als je hem zelf mooi vindt! Jij moet hem dragen, je moeder niet :wink:

helemaal mee eens!

best leuk. maar zou hem denk k niet heel vaak aanhebben als ik hem had.

Ik zou hem zelf niet dragen maar voor iemand anders is ie best leuk

I like it. Maar idd: jij moet hem dragen, je moeder niet.

wat heeft jou moeder daar over te zeggen eigenlijk?
ik heb hem zelf ook ongeveer, als een jegging/tregging/broeklegging en dan nog lichter. maar ik vind hem echt ontzettend mooooi (LL)

ik mag niet zomaar dingen van het internet kopen ofzo
en over het algemeen betaalt zij mijn kleren… (maar ik wil deze ook best zelf kopen, ik vind m zo gaaf)
en ik heb gewoon een naar gevoel als mn moeder het er totaal niet mee eens is als ik iets koop :'D ik weet ook niet waarom

Ik vind hem niet mooi… maar jij moet hem dragen, je moeder niet! als jij hem wel mooi vindt, overtuig je moeder dan dat je hem wel draagt.

ik vind hem niet zo mooi

Ik vind hem niet mooi.
Maar dat kan ook komen omdat het model dat hem aan heeft geen kont en geen benen heeft?!

Super!
Zoek er nog een, waarvan issie?

Nja, boeien, ik heb ‘m toch gekocht XD Mn moeder zei dat ik t dan maar zelf moest weten :’) Mijn keuze idd
Hij is van cheap monday, op de site waar ik m gekocht heb hebben ze m nu alleen nog maar in maat 30 (idontlikemondays.us) maar je kan m misschien ook op andere sites vinden

Ik vind het echt helemaal super, ik heb er zelf ook eentje van Gina tricot (nouja, dat is meer een jeanslegging, maar wel meer jeans dan legging)

(staat wel in shoplog, geloof ik)

super leuk, ik ben ook opzoek naar een leuk exemplaar!
maar waar vinden jullie het leuk mee te combineren?

M’n zus heeft ook zo’n broek. Vind 'm best mooi opzich, maar eigenlijk staat er niet veel op. Zwart met grijs of wit, maar kleurtjes staat niet echt. (Broek op die foto lijkt best hoog te zitten of ligt dat aan mij? :O)