Ice bucket challenge ALS

Jullie kennen het volgensmij allemaal wel. Je word genomineerd door iemand, en dan word je gevraagd binnen … zoveel tijd een video te maken waarin je met een bakje water over je heen moet gooien. Zo lang je dat niet doet hoor je iets te geven bij mij is dit dus een zak chips. Ik heb een aantal keren gezien dat sommige het niet hebben gedaan, en er zo tussen uit zijn gekomen. Ik heb er even over nagedacht of ik het zal doen of niet. Ik zit dus in de richting te denken over nee. Waarom?
Het is waterverspilling, je staat op internet, en je kunt er ziek van worden door dit weer. En het mag ook niet van me ouders. Maar nu ben ik bang dat ik geld moet geven voor een zak chips, en dat wil ik niet gaan doen en dat mag ook niet.
Maar ook zoveel kinderen doen het wel, en dan ga ik me eigenlijk een beetje voor schamen.
Wat is het verstandigste om te zeggen? Want eigenlijk is het logisch dat je het niet hoeft te doen je bent niet gedwongen ofzo maar dit onderwerp is zo populair dat je er wel op in moet gaan.

Hier is al een topic over
En je hoeft er echt niet op in te gaan hoor. Mensen kunnen je niet dwingen, je hebt nog altijd een mond waarmee je nee kan zeggen

Sinds wanneer moet je een zak chips geven? Je moet doneren aan de stichting…

Sommige maken daar iets heel anders van bijv een zak chips of zak snoep of iets dergelijks.
Hun snappen ook niet dat dut is verzonnen vanwege ALS, maar denken dat het een beetje een geintje is een grapje.
Beetje water over je heen hahahaha zeggen, en dan weer nomineren.

Maar dat van die zak chips loopt al langer dan dat van de ALS stichting. Die zak chips/fles wijn/bioskaartje kwam ik een jaar geleden al constant tegen. ALS is pas sinds een paar maanden.

Is al een topic over bij nieuws en actualiteiten

http://forum.girlscene.nl/forum/nieuws-en-actualiteiten/ice-bucket-challenge-discussie-308895.0.html