icarly verhaal

hoooiiihoooii

ik ben hele erge fan van icarly en ik heb vandaag een verhaal geschreven en toen dacht ik aan girlscene dus wil ik het hier posten :grinning:
-X-X-X-X-X-X-

‘Gibby!!’ schreeuwde Carly
ze keek naar Sam… die een kalkoen aan het eten was xD
‘Sam!’ schreeuwde Carly nu
ze was nu echt boos.
‘kunnen jullie mij nooit helpen?’ Carly liep naar de woonkamer en ruimde de boeken op
‘de president komt zo langs, en alles moet schoon zijn! help me!’ Ze streste
Freddy kwam op dat moment binnen. ‘sorry dat ik zo laat was, ik had nog een up-’
Carly onderbrak hem: ‘Ruim de set op!’
Freddy keek haar verbaasd aan: ‘Maa…’
Weer onderbrak ze hem: 'GO! (Engels voor ga)
Freddy haastte zich en liep naar boven, waar het een grote troep was
Overal lag er spullen… en vlees van Sam! Freddy trok een vies gezicht
‘Ooh, al bijna half 2, de president kan ieder-’
Op dat moment ging de bel…

Wie zal het zijn? :open_mouth:

verder??

Zucht… Vind jij ooit nog een leven?

doe normaal!!
ik kom hier gewoon weer normaal… ik doe niemand vlieg kwaad en ik post alleen mijn verhaal
als je het leuk vindt, super!! maar als je het stom vindt, vindt ik het best maar dan hoef je mij niet zo uit te schelden als dit niet jou smaak is dan pech!!

je hoeft me dan niet meteen zo te pesten maar ik kon dit wel verwachten :frowning_face: Kan beter mijn verhaal ergens anders posten maar ik weet geen ander forum

weet iemand een forum?? het liefst voor schrijfsels :slight_smile:

Ga maar snel terug naar kindertent sneu geval

jij bent de enige die mij gelijk zo pest!! je bent een gemene BigMacMenu xD
nee maar ik vind dit niet leuk ik doe jou toch niks?? vertel wat ik verkeerd doe! waarom doe je gelijk zo tegen mij, dit is een serieuze vraag hoor want ik ben het echt ZAT!

ik doe nooit iemand iets
ik ben een goed persoon ik ben altijd lief maar toch ben ik altijd het pispaaltje op girlscene maar waarom?? zeker door mijn verhalen maar dat is gewoon ik
en op het andere forum(niet kindertent dat haat ik nu!!) vonden ze mij gedichies en verhalen wel leuk en ze gaven gwn tips en deden normaal tegen me maar hier… neeeee hoor pffff

Misschien helpt het om onder een andere naam terug te komen ipv de naam waar je het hele forum mee ondertrollde. Ik denk toch echt dat je beter terug kan naar KNT, is iets meer geschikt voor jouw niveau

nou en ik dacht dat jullie mij wel waren vergeten of dat jullie het mij wel waren VERGEVEN ik was toen nog maar een kind xD nu weet ik wel beter dus doe normaal!!

Helaas, dat heb je mis. En je bent nog steeds een kind.

ik ga jou nu negeren
nanananana

ik merk het

Wow wat goed geschreven zeg! Ik zou je maar snel aanmelden bij de plaatselijke krant!

Ze schold je niet eens uit :’) Als je met een schrijfsel kom kom dan met iets origineels voordat er een big time rush verhaal komt or something

Go! ( Engels voor ga) :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar hou op met iCarly te verkrachtrn, iCarly is leuk :’)

Oh, is dit dé Benthe?

eens levenloos, altijd levenloos

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Slotje.