icarly verhaal [2]

hoooiiihoooii
in dat andere topic deed iemand heel lelijk tegen mij dus post ik hem even opnieuw :slight_smile: Misschien kan de baas van dit forum hem verwijderen :slight_smile:

ik ben hele erge fan van icarly en ik heb vandaag een verhaal geschreven en toen dacht ik aan girlscene dus wil ik het hier posten
-X-X-X-X-X-X-

‘Gibby!!’ schreeuwde Carly
ze keek naar Sam… die een kalkoen aan het eten was xD
‘Sam!’ schreeuwde Carly nu
ze was nu echt boos.
‘kunnen jullie mij nooit helpen?’ Carly liep naar de woonkamer en ruimde de boeken op
‘de president komt zo langs, en alles moet schoon zijn! help me!’ Ze streste
Freddy kwam op dat moment binnen. ‘sorry dat ik zo laat was, ik had nog een up-’
Carly onderbrak hem: ‘Ruim de set op!’
Freddy keek haar verbaasd aan: ‘Maa…’
Weer onderbrak ze hem: ‘GO!’
Freddy haastte zich en liep naar boven, waar het een grote troep was
Overal lag er spullen… en vlees van Sam! Freddy trok een vies gezicht
‘Ooh, al bijna half 2, de president kan ieder-’
Op dat moment ging de bel…

Wie zal het zijn? :open_mouth:

verder??

aaaargh rot op :’)

Wtf :’)

HAHAHAHHA

wauw, vooral die ‘swag’ in je naam zorgt ervoor dat je serieus genomen wordt :’)

hahahahahaa

:’). Me lachbui van de dag heb ik weer is gehad.

Niemand vindt dit leuk…

Sowieso is dit geen Serieus verhaal,
Je schrijft bijvoorbeeld met `xd´ achter een zin in je verhaal en dit hoort niet.
Als jij niet serieus schrijft kun je ook niet verwachten dat mensen hier serieus op in gaan.
En wat betreft deze reacties, Die vind ik ook een beetje onaardig tegenover de TS. Dit vind ik ook echt kinderachtig, misschien is de TS nog wel heel jong en heeft ze geen ervaring?

ROT OP, please. ga barbie’s aankleden ofzo.

http://1.bp.blogspot.com/-vbNH_58qXIw/TkycUbhiOUI/AAAAAAAAPrQ/48oOfj0J23A/s1600/troll+spray.jpg

Dat eerste ben ik het helemaal mee eens, maar ik vind de reacties van de mensen hier dan best logisch, eigenlijk. Als je niet serieus bent, waarom zouden mensen dan serieus reageren?

Nee inderdaad. Maar zulke onaardige reacties vind ik ook niet kunnen,
Aangezien het wel gezellig moet blijven en iedereen hier zijn verhaal moet kunnen posten ook al is het niet zo serieus en geweldig.

Ik vraag me serieus af… wíe is het!?

het is BicMacMenu
die heeft de eerste reactie geplaatst

Ondanks alles, vind ik het toch wel tof dat ik eindelijk Benthe heb mogen ontmoeten. Heb zoooveel over je gehoord, meid. :’)

Wat is dit dé Benthe die weer terug is?

Goedemorgen Benthe! Wat een eer om je topic te sluiten!