ibrahim afellay:kwijl:

OMG DE TITEL ZEGT HET AL!!!

hij is zooooooooooooooooooo knap egt n lekkerding
ben egt helemaal gek vanm:P

wat vinden jullie van hem en hebbe jullienog leukkeee fotoss??? post het dna gwn:Dof heb je m weleeen gezien of met m gerpaat of whateverrr tel me!
:drooling_face:

en is er iemand die hem persoonlijk kent ofso? ik hoor het graag:D

xxxxxx

Ik heb er nog nooit van gehoord.

:open_mouth:
hij is n voetballer
whaha heb jij t EK gemist ofsoo:P

Ken 'm niet.

Ja. Ik kijk geen voetbal. Wat boeit mij dat nou.

ja door hem werd het wel leuker om naar het EK te kijken hahaha :slightly_smiling_face:

He’s so yummy<3!

X

ZOEKFUNCTIE ZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIEZOEKFUNCTIE
:spam1:
hier is al een topic van
ik vind hem er zo jong uitzien eigenlijk,

Ow die, met dat kinder gezichtje.

http://www.casafree.com/modules/xcgal/albums/userpics/17081/normal_8af4qg.jpg

HY is Zoo lkkr :open_mouth: :wink:

jaaaaaaa vind ik nou ook:O

hij ziet er uit als zo’n klein juniorvoetballertje waar je van denkt: diie wordt LATER wel een hunk

daar zou die gewoon 12 kunnen zijn!! whaha nee, ik hou het maar bij not

mijn vader zt in het bestuur van ado den haag volgens mij heeft hij daar gespeeld als je dat nou even zegt kan ik het je vertellen want mijn pa heeft hem dus echt ontmoet enz dan

hys echt cute:p

babyface?

heeeeeeeeet

hij is te mooi
het ek kijken werd door hem idd 10x leuker =)
maar jammer genoeg ken k m niet ofzo
was het maar zo *zucht*

hij zit toch by psv?

:drooling_face: