Ibook voor sims

Ik neem de laptop van mn broer over, zijn oude Ibook van apple, alleen ik wil graag weten of die geschikt is voor sims. Dus je als je een Ibook hebt en je weet of die snel genoeg is voor spellen, zeg het dan even (: thanks

nobody?;p

Ik heb geen idee, maar op een normale laptop kun je ook gewoon de sims spelen. En aangezien veel mensen zeggen dat iBooks heel goed zijn, snel enzo, zou het wel lukken. maar ligt er aan hoeveel je geheugen erop hebt (denk ik, ik weet er zelf ook niet zo heel veel van af) maar voor de sims heb je toch wel een redelijke snelle processer voor nodig. (dat heet toch zo?)
haha sorry eigenlijk heb je hier vrij weinig aan. vraag anders of je het erop mag installeren en als hij t dan doet heb je geluk en anders verwijder je hem?

Over de sims 2:

Je hebt speciale sims voor de mac, maar die heeft niet alle uitbereidingen. Nightlife, gaan het maken, university, seizoenen en die dat je op vakantie kunt. Hij bestaat ook in het Engels
Als je daar mee kunt leven is dat mooi :wink:

Zo niet kun je Boot Camp installeren. Dat is een programma dat er voor zorgt dat je bij het opstarten van je computer kunt kiezen of je deze keer MacOS of Windows wil draaien. Als je Windows kiest kun je daar de sims op installeren. De volgende keer dat je je computer weer aan zet kun je weer gewoon kiezen tussen MacOS of Windows. Je hebt ze dan zegmaar allebei.

op mn macbook doet de sims 3 het hartstikke leuk en snel
is wel een gedownloade versie, sims 3 is voor windows en mac.
Sims 2 is volgens mij een speciale mac versie van.

bij mij op mn macbookje, is ie best sloom maar dat komt omdat ik op een laptop-school zit en wij er ook nog windows en AL die pdf’s ophebben staan. ghehe