ibms

Ik wil graag de studie international business and management gaan doen waarschijnlijk. tijdens de open dag voelde ik me er er heel erg tot aangetrokken maar als ik op internet kijk over de Hogeschool van arnhem ga ik weer twjfelen door de reviews die bijvoorbeeld zeggen dat het niet helemaal goed georganiseerd is of de uitvalpercentages of juist iets anders dat negatief is. ik heb me al ingeschreven zodat ik een studiekeuzecheck kan doen, maar die internet reviews en alles op internet brengt me zo in de war en aan het twijfelen ik weet het echt niet meer.

Tja, daar ontkom je (denk ik) niet aan. Elke school heeft zo z’n nadelen en daar klaagt men vaak over. De dingen die wel goed gaan en goed georganiseerd zijn, hoor je men vaak niet over. Het is ook een beetje zelf ervaren denk ik. Als jij graag die opleiding wil doen, dan zou ik dat doen als ik jou was, denk ik. Om het voor een school te laten… Op andere scholen mankeert er net zo goed wel iets.

Op elke school is er wel iets, en daarnaast is het zo dat mensen alleen negatieve dingen op internet zetten. Als jij je goed voelt daar, zou ik er gewoon voor gaan! Anders kun je nergens studeren.