Ja op de han.
Ik zit in het 2e jaar en ga nu mijn laatste periode in van het jaar.
Het eerste jaar was voor mij persoonlijk niet moeilijk. Het was een gezamenlijk jaar van alle engelstalige opleidingen en ik heb over het hele jaar 1 herkansing moeten doen en had dus ook meteen het eerste jaar mijn P. Er zijn énorm veel mensen afgevallen, maar als de opleiding je ligt, en je maakt je huiswerk komt het helemaal goed.
Het tweede jaar is niet per se lastiger, maar er zitten toch een paar pittige vakken tussen waar iedereen wat beter zijn best voor moet doen. Lees: een tentamen waar maar 3 van de 60 studenten het in één keer gehaald hebben.
Het is dus niet moeilijk, maar je moet wel gewoon je best doen. Veel tentamens zijn ook easypeasy.
Het derde jaar ga je (op de HAN dan) je minor en stage beide doen in het buitenland.
Verder kan ik alleen zeggen dat de opleiding me erg bevalt, en het is voor mij goed te doen. Het uitgaansleven in Arnhem is prima en de HAN heeft een organisatie voor de internationale opleidingen die 1 à 2 keer per maand een feest organiseert in een club op de korenmarkt.