Ibiza style h&m jurkje met kant, modemusthaves oorbellen en meer!

Hoi!

-Ik ruil niet sorry!

• Ik ben niet verantwoordelijk voor fouten van TNT.
  • Ik sta in het betrouwbare verkoperstopic
  • Ik maak geen aanfoto’s
  • Bieden is exclusief verzendkosten

Ik verkoop dit mooie jurkje omdat het mij helaas te klein is geworden. Ik heb het 1x gedragen op vakantie, en daarna is het in de kast beland. De maat is 38. Voor minder dan 10 euro doe ik hem niet weg. Ik weet niet zeker of deze door de brievenbus past. VERKOCHT

Nieuwe trui van S.oliver. Ik heb deze trui gekocht en helaas nooit gedragen. Het kaartje hangt er nog aan. De maat is M en de nieuwprijs is 39.95. De trui past niet door de brievenbus.

Mooi jurkje van de Vila. Ik heb dit jurkje een paar keer gedragen maar het is niet mijn stijl. Er staat een maat XL in maar hier klopt niks van. Ik heb zelf een maat 38 en dit jurkje past mij prima!

Leuk shortje van de only, 1x gedragen toch niet helemaal mijn stijl. De maat is 40.

Mooie tanktop met een parfum fles van de h&m. De maat is 38

Zgan blouse van Espritt maat 38. De blouse is in nieuwstaat!

Leuk petrol kleurig tuniekje van de only. Door een lint in de taille is het mogelijk hem strakker of losser te dragen. Maat is M.

• Mooie ibiza style oorbellen van Modemusthaves. Ik heb ze 1x gedragen maar zijn toch niet helemaal mijn ding.

• Mooi blousje van de stradivarius, gekocht in Barcelona. Ik heb helaas teveel blousjes waardoor ik deze niet meer draag. Er zitten 2 kleine lusjes aan ze zijkant waar je een riempje doorheen zou kunnen doen. Dit zat er niet bij bij aankoop. De maat is L, maar valt klein kan beter met een 38/M

• schattige schoentjes van Pull & bear gekocht in Londen maat 40. Ik heb ze een paar keer gedragen maar ik draag liever me new balance sneakers.

Jurkje / top van de Newlook maat 12 = 38. Ik ben zelf 1.73 en kan hem als jurkje dragen. Hij is ook leuk als strapless top.

1x gedragen jurkje van Kiss&therapy van the sting! Het is niet helemaal mijn ding. De maat is S.

Jurkje van Only met pofmouwen en rits aan de achterkant. De maat is M. Weinig gedragen want hij past niet goed bij mijn figuur!

Leuke top van de h&m met rits van achter. Maat 38. Hoogstens 3x gedragen.

Gestreepte top van de h&m. Maat 40. Als je niet zo lang bent kan hij ook als tuniekje / jurkje.

Handig uitgaanstasje van de Primark. Er past vrij veel in :slight_smile: Het tasje past door de brievenbus

Oh wat een pretteh jurkje! Alleen te groot. En wit staat me ook niet goed. Hard leven heb ik :stuck_out_tongue:

Upje voor jou!

Aah jammer, maar bedankt!

up

uppppp

up up up

:upside_down_face:

up up up

:upside_down_face:

up!

laatste up!

Ik zou graag dat witte jurkje willen, is hij er nog?

Genote!

Leuk shortje van de only, 1x gedragen toch niet helemaal mijn stijl. De maat is 40

hoeveell incl

ga je noten!

h&m jurkje is gereserveerd!

up

up up up up up

up up up