I want he will be mine.

heey
ik heb een vriendin (noem haar wel R) en zij is bevriend met een jongen(noem hem ff L).
ik had L had ik toegevoeg op hyves. en gereageerd op zijn profielfoto
en hij had toen terug gekrabbeld en sinds toen hebben we elkaar ook op msn.
ik heb al veel met hem gepraat(op msn dan)
en een keer kwam hij me ophalen omdat we in dezelfde wijk wonen. toen gingen we samen naar R maar onderweg hadden we elkaar niet zoveel te vertellen. toen we bij R thuis waren waren daar ook nog andere vrienden maar daar ga ik het maar ff niet over hebben.
ik heb eigelijk al die tijd niet echt met hem gepraat we hebben elkaar eigenlijk alleen maar aangekeken (oogcontact)
en ik moest al eerder weg dan de rest want moest nog ergends heen.
en toen liep R mee nar de deur en net toen ik wilde gaan (in de stromende regen) kwam L om nog doei te zeggen enzo hij gaf me ook een knuffel. (ik vind hem leuk en vond dat toen ook al want ik had hem ook we eens op schoolg ezien en zo maar ff geen reacties dat je iemand niet zo snel leuk kunt vinden want dat kan dus blijkbaar wel)
en savonds waren we weer op msn en L vroeg na een tijdje of ik iemand leuk vind. en ik had echt ht idee dat hij heel de tijd met mij zat te flirten.
(en dat is niet eigendunk bedoeld ofzo) dus L vroeg waar woont hij toen zei ik dus onze wijk. en toen zei ik en wanneer heb jij het meisje dat jij leuk vind het laatst gezien en toen zei L van ja wie weet misschien vind ik niemand leuk. en zo ging het nog een tijdje door maar hij wist toen wel dat ik hem leuk vind.
hij zei dat hij neit wist of hij mij leuk vond en dat het hem speet omdat hij me nog maar 1 dag echt kende zegmaar. hij doet er verder heel normaal over en begint ook elke keer als ik online kom een gesprek.
hij is laatst geopereerd en mag nu een tijdje niet naar school en hij vroeg of ik een film bij hem kwam kijken.

maar ik wilde jullie vragen ik wil dat hij mij ook leuk gaat vinden en hoe moet ik dat aanpakken we hebben afgesproken dat we maar gewoon vrienden zijn. maar hebben jullie nog tips ofzo?

xxxkimberley
P.S. ik wil geen reacties van ja je kunt iemand niet leuk vinden in een dag en allemaal dat soort dingen watn daar vraag ik niet om.

als je geen engels kan doe dan geen engelse titel :slightly_smiling_face:

En blijf gewoon jezelf, want hij weet al dat je hem leuk vind dus dat hoef je niet te laten merken. En dan hopen dat hij jou ook leuker dan leuk gaat vinden…

Je titel is in heel slecht engels

Hij wilt je gewoon leren kennen, doe lekker leuke dingen met hem.

de titel is niet engels te noemen

oah nou en daar gaat het niet omXD

hij wilt je leren kennen dat is al een groot plus punt

die lief tegen hem maar wees je zelf en dan als het klikt komt het vanzelf

Je bedoelt zeker: I want him to be mine

En wees niet zo onzeker, hij vindt je heus wel leuk!
Juist omdat hij je wilt leren kennen, dat betekent alleen maar dat hij je een leuk meisje vindt.

Heerlijk, dat gebrekkige engels.

Ik heb op een of andere manier ook aardig wat moeite gehad met het lezen en goed begrijpen van je tekst. Je leestekens zitten op de verkeerde plekken en alinea’s kunnen ook geen kwaad.

Even zonder m’n gezeik, je moet gewoon even afwachten, ik denk wel dat er een potentiële relatie in zit aan wat ik zo lees, hij is onzeker en wil weten of je echt wat voor hem bent denk ik, daarom neemt hij nog even de tijd om je wat beter te leren kennen, maar het is wel positief denk ik.

thnx voor de reactie dat nl en engels maakt niet uit pech dan daar gaat het niet om. maar up plz

I want him to be mine.

Lekker krom. :pensive:

geen engels typen als je het niet kan :see_no_evil:
zie dit maar als een up, of als advies tegen verdere vernederingen

Sorry, de eerste post is teal deer, maar die titel _O- (ja, ik weet, don’t beat a dead horse blablabla).

Also: “She will be mine. Oh yes… she will be.”

ik denk niet dat ze deze topic had gemaakt om te horen hoe de titel eigenlijk had moeten zijn.

Je moet gewoon vaker met die jongen afspreken en dan echt jezelf proberen te zijn, erg spontaan zijn en proberen leuke gesprekken met hem te voeren.
Jongens vinden het altijd het leukst als je erg gezellig, spontaan en vrolijk bent. Dan voelen ze zich sneller bij je op hun gemak en daardoor kunnen ze je uiteindelijk ook leuk gaan vinden.

Succes<3

ik denk wel dat hij je leuk vindt hoor, lijkt er wel op iig.
en verder gewoon jezelf zijn als je met hem afspreekt?

Kan IEMAND die topic titel veranderen?

yes please

Yes please?!

ik erger me aan die mislukte engelse zinnen -__-

xD hahahah, vervelend is dat he, ik erger me er ook een beetje aan.

On topic:
ik denk wel dat hij je leuk vind, anders zou ie niet vragen of je film bij hem wil kijken.
het allerbelangrijkste: blijf gewoon jezelf.

I want he will be mine.
Verder kom ik niet.

nou voortaan dus gewoon je titel in het nederlands. :wink:

ontopic:
Hij wilt je leren kennen, dus dan kan je hem toch gewoon… leren kennen. =)