I want a boyfriend,

Of teminste ik wil een keer gezoend hebben maar dat wil ik wel met de juiste persoon doen, teminste iemand waarop ik ecth verliefd ben. Maar ik ben helaas niet verliefd. Ik ben 14 en nog niet ontgroend, soms voel ik me daar best stom over maar eigenlijk zijn heel veel mensen uit mijn klas nog niet ontgroend.

Goh, je bent pas het 471784319ste meisje dat zo’n topic opent.

Zeur niet, zo zijn er zoveel.
Zoveel zelfs dat er hier al diverse topics over zijn, dus gebruik de zoekfunctie.

Waarom wil iedereen altijd zo vroeg ontgroend worden? Ik heb juist respect voor mensen die dat niet zijn en er niet over zeiken.
En er zijn inderdaad al zesmiljard topics over.

ik ben 15.
zo erg is het niet hoor.

zo lekker is zoenen niet hoor.

Waar is het je nou om te doen? Waarom zou je met iemand willen zoenen als je niemand ziet zitten? Sorry, maar ik mis het punt hier volgens mij…

ot; ik was ook 15 en ik dacht ook dat ik pas 78 werd tot ik eindelijk gezoend had.

hmm zo erg is het niet hoor zat meisjes zijn op jouw leeftijd nog niet ontgroent
+ stel je er niet teveel van voor… het kan net zo fijn zijn met iemand waar je niet verliefd op bent maar wel het goeie moment bij is ofzo…

Jouw buurt komt vanzelf joh.

:’)

Zo erg is het niet, ik heb ook gewacht op de juiste persoon, dat is toch beter als in de eerste beste discotheek met de eerste jongen zoenen?

Ik wil ook zoveel, maar dat gebeurt ook niet. Je kan niet alles hebben…

Sorry, maar je bent nog maar 14. VEERTIEN =o
Je hebt nog een heel leven voor je en nog heel veel kansen om met iemand te zoenen of een vriendje te krijgen. Wees niet zo ongeduldig en geniet er nog even van.

koop er 1

ik was ook 14 ofzo, of eind 13 dat ik ontgroend werd hoor.
En achteraf had ik er toch liever een half jaar opgewacht, toen het met een leuker persoon was en hetminder erg was.
Ik word ook raar aangestaard wanneer ik zeg dat ik 17 en nog maagd ben.
Zou tegenwoordig ook niet kunnen.
Maakt helemaal niks uit toch?
Ik ken genoeg meisjes van 14 jaar die zo graag willen laten zien dat ze iemand kunnen scoren, dat ze onderhand afgelikte lolly’s zijn. Die hebben gewoon op vrijdag een jongen en af en toe op zaterdag ook nog weer een ander. Weekend na weekend.
Blijf gewoon jezelf, ga je ook niet anders voor doen want het komt vanzelf wel. :slightly_smiling_face:

moet ik je troosten?

ik was 16 toen ik ontgroent werd, en ik ken iemand die is 21 ofzo en die is nog steeds groentje, easy :stuck_out_tongue:

zsoekfunctie