Ik wil dus een ipod touch kopen
Alleen een probleem is dat ik dan liedjes moet downloaden tegen betaling vn de i tunes store en om een account te hebben moet je een creditcard nummer invullen.
Dus dan kan je bijna geen liedjes erop zetten
Of kan je ze bv van bearshare downloaden of iets anders en dan naar je i pod touch sturen?
ja dat kan, of je kan bij de v&d/free record shop/dixons een itunes kaart komen van 15, 25 of 50 euri en die gebruiken
maar 2de vraag MOET je i tunes gebruiken voor te downloaden of lukt het ook via limewire?
Ja, je kan liedjes van Limewire en dergelijke op je Ipod zetten. Je moet de liedjes gewoon in iTunes zetten dan, en laten synchroniseren.
limewire is volgens mij al een tijdje gestopt :")
maar je moet geen itunes gebruiken om te downloaden, zelf gebruik ik itunes alleen voor de apps en zet ik de liedjes die ik met youtube converter heb gedownload gewoon in itunes
Je kan ook andere programma’s gebruiken om te downloaden natuurlijk, als je deze liedjes dan maar in iTunes zet. Want je moet wel iTunes gebruiken om de liedjes op je iPod te zetten.
hmmm… ik dacht eigenlijk dat dat ook gewoon met ideal kon, maar niet dus blijkaar
ok anders kost het geld haha , bijhalve de gratis apps dan.
hoe doe jij dat dan
ok anders kost het geld haha , bijhalve de gratis apps dan.
hoe doe jij dat dan
ik heb ook iTunes maar geen account op de iTunes store, ik download mijn muziek gewoon via frostwire en zet deze in iTunes, je kan ook gewoon muziek van cd’s importeren
kan ook
ja idd anders kost het geld hoe doe jij het dan?
want you tube conventer is anders dan limewire.
gewoon vn you tube conventer, naar je computer zetten en dan van die map naar i tunes en dan naar de ipodtouch?
Gewoon iTunes openen, dan Bestand klikken, daarna Bestand/Map aan Bibliotheek toevoegen, en dan zitten de liedjes in je iTunes. En dan je Touch gewoon laten synchroniseren.
ok heel erg bedankt allemaal!!
ik dacht al dan kan ik allemaal gaan dokken maar heeft niet gelukkig