I think i'm falling for him. !update!

heey meiden,
Ik zit een beetje in een dilemma en hoop dat jullie mij kunnen helpen.Sinds het begin van dit schooljaar zit er een nieuwe jongen in onze vriendengroep, toen ik hem voor het eerst zag vond ik hem al best knap. Toen ik hem een beetje leerde kennen kreeg ik een klein beetje een crush op hem. Toen hadden we een paar maanden terug een feestje bij hem thuis en werd ik voor het eerst echt super dronken (daarvoor alleen zwaar aangeschoten). Toen ik aangeschoten werd begon ik dus heel erg met hem te flirten en zodra ik dronken was wilde ik alleen nog maar bij hem zijn. Maar een vriendin van ons was helemaal aan het kotsen dus daar was hij heel erg mee bezig en hij had geen aandacht voor mij. Ik denk dat mijn ‘‘obsessie’’ voor hem vooral toen is begonnen. Daarna hebben we vaker feestjes gehad en elke keer probeer ik hem te fixen en wil ik bij hem slapen, om de volgende ochtend spijt te hebben van mijn gedrag. Het laatste feestje was een paar weken terug en toen had ik hem gevraagd om bij hem te slapen, en hij vond dit opzich wel oke. Uiteindelijk kwam er een heel drama met een paar vriendinnen dus kon ik niet meer bij hem slapen. Maar ik bleef me wel afvragen waarom ik niet meer bij hem mocht slapen maar andere mensen wel. Toen sprak ik hem op school hierover en zei hij dus dat er iets is wat hij me gewoon niet wil vertellen. Het bleek dus dat hij bang was dat ik zou proberen seks met hem te hebben en hij wil dit stiekem ook, maar dat ik dan de volgende dag spijt zou hebben. Ik vomd het super lief om dit te horen want hij geeft heel veel om mensen en dat maakt hem zo leuk. Nu had ik een paar maanden terug het gevoel dat ik hem leuk begon te vinden maar stopte mijn gevoelens zo ver mogelijk weg. Nu beginnen ze weer terug te komen maar het lukt me gewoon niet om hem uit me hoofd te zetten. Na het laatste feestje trekt hij in de pauzes enzo steeds meer naar me toe. Hij probeerd me elke keer bij zijn gesprekken te betrekken en zoekt me aandacht op. Ook lijkt het af en toe dat hij het niet leuk vind om me te horen praten over andere jongens. Hij vind het vooral heel leuk om elke keer te beginnen over hoe ik ben als ik dronken ben.

Ik heb dus heel erg het gevoel dat ik hem echt leuk begin te vinden maar weet niet zo goed wat ik hier mee moet. We worden steeds closer en dat wil ik niet kwijt. Ik ben gewoon super bang dat het awkward gaat worden tussen ons en in de groep als ik het hem vertel. Wat vinden jullie dat ik moet doen? Hoe kan ik er achter komen of hij mij ook leuk vind?

Bedankt voor het lezen xxx

Heeyy meiden ik heb even een update want weet niet zo goed wat ik moet denken. Die gozer die ik dus leuk vind kwam gister langs met een vriend en er was ook een vriendin van me bij. Toen ze binnen kwamen gingen we op me bed zitten en hij begon meteen heel erg aan me te zitten door op me te leunen en me benen te pakken enzo. Op den duur ging ik achter hem zitten en toen wilde hij gaan liggen dus deed hij me benen om zich heen en ging hij er tussen liggen. Zijn hoofd lag op me buik dus ik ging een beetje met zijn haar spelen. Toen pakte hij af en toe hij subtiel mijn hand en ging hij er beetje mij spelen en legde t dan op zijn borst. Hij deed dit heel onopvallend zodat onze vrienden t niet door hadden. Hij zit wel vaker een beetje aan me maar dit keer was t echt heel anders. hij kwam af en toe ook beetje omhoog en dan raakte onze gezichten elkaar echt bijna en dat werd ik echt helemaal gek. Op den duur lag ik niet zo lekker dus stond hij op en zei: oke prinsesje hoe wil je gaan liggen? (:heart_eyes::heart_eyes:). Dus uiteindelijk ging ik op hem liggen en dan ging hij weer heel subtiel me gezicht en armen enzo strelen. En Opzich is hij wel iemand die vaker aan je zit zonder verdere bedoelingen maar dit keer voelde het gewoon zo anders ook hoe hij me aankeek enzo. Ik had echt het gevoel dat als we alleen waren er waarschijnlijk wel wat was gebeurt tussen ons. Ik weet nu dus echt niet zo goed wat ik moet denken. Ik ben er hierdoor wel achter gekomen dat ik hem echt leuk vind want me hart ging af en toe als hij me aanraakte echt heel erg te keer. Het is alleen heel kut dat meestal als we afspreken zijn er meer mensen bij dus hebben we niet echt tijd om elkaar aandacht te geven omdat er altijd wel iemand bij komt. We hadden het ook over hoe ik ben als ik dronken ben. En toen zei ik dat ik weet dat ik echt heel irritant doe tegen hem en toen zei hij dus dat hij t juist totaal niet irritant vind maar heel fijn. Hij gaf dit keer ook toe dat hij best wel eens iets met me zou doen maar dat we nooit echt de kans hebben en dat hij t niet wil doen als ik dronken ben. Hierdoor begon ik na te denken en dacht ik misschien is het handig om het eerst volgende feestje niet dronken te worden zodat ik niet zo heel erg aan hem ga hangen en dan kijken of hij t zelfde gaat doen als gister avond. Wat denken jullie? Ik ben hierdoor namelijk heel erg gaan denken dat hij mij misschien ook wel ziet zitten maar misschien heb ik het wel helemaal fout.

Nogmaals bedankt voor het lezen xxx

Ik zou het vertellen. Is natuurlijk lastig, maar dan heb je wel duidelijkheid!

Maar als het niet wederzijds is zal het echt super awkward worden. En iedereen in onze vriendengroep zal t dan vast ook te weten komen. Hij geeft af en toe wel signalen dat hij me leuk vind maar dat kan ook als vrienden zijn bedoelt

Maar als hij bang was dat jullie seks gingen hebben door initiatief van jou. Dan heeft ie het toch gewoon al door? Ik zou om duidelijkheid vragen. Anders heb je elke feestavond een teleurstelling.

Hij denkt dat ik hem alleen wil als ik dronken ben. Hij denkt dat ik nog gevoelens heb voor iemand anders dus volgens mij heeft hij t niet door.

Dan vertel je hem dat dat niet zo is. Tuurlijk, als hij niet hetzelfde voelt kan het awkward worden, maar het leven gaat dan gewoon door.

Ik had eigenlijk precies hetzelfde. Ik dacht dat hij me ook wel leuk vond (door signalen en z’n gedrag etc), maar hij bedoelde het blijkbaar allemaal vriendschappelijk zei hij. Ik wou gewoon zekerheid en heb het daarom gevraagd. En ook al komt je vriendengroep het te weten, dat maakt dan toch niet uit? Nouja iig ik zou het gewoon zeggen zodat je zekerheid hebt. Ik ben wel benieuwd wat je gaat doen!

Het vragen of hij jou leuk vind hoeft niet perse over te komen alsof jij hem leuk vind toch?

Thnx voor de tips. Denk alleen echt dat ik t niet ga durven. Ik was afgelopen avond op een feestje met hem en toen zei hij dat hij niet wil dat ik stop met hem zo veel aandacht geven omdat hij t leuk vind.

Update :wink:

Waarom vraag je hem niet een keer om met zijn tweetjes af te spreken?

Wil ik heel graag weet alleen niet zo goed hoe. Als ik hem oppeens ga appen van heb je zin om wat leuks te doen gaat hij denken waarom vraag je alleen mij omdat we normaal met zijn alle afspreken.

Ik denk na de stappen die jullie hebben ondernomen dat die vraag niet compleet misplaatst is. App je momenteel al met hem? Je kan er subtiel naar hinten.

Denk je? Ik ben namelijk gewoon heel bang dat ik het helemaal verkeerd zie en dan zou ik me echt dood schamen. We appen (bijna) nooit privé maar snappen wel eens als we ons allebei vervelen.

Ik zou het een beetje vreemd vinden als hij dit soort dingen doet terwijl hij je niet interessant zou vinden (tenzij hij dit ook bij anderen doet).
Waarom praten jullie niet buiten deze afspraken om? Ik denk overigens niet dat je je hoeft te schamen als het straks anders blijkt te zijn; het zijn simpelweg signalen die je zo zou kunnen interpreteren. Bovendien: als je er voor gaat, dan heb je wel zekerheid. Mocht hij je niet leuk vinden, dan weet je dat ook en dan kan je verder zonder jezelf af te vragen hoe het nu zit.

Misschien kan je proberen een gesprek aan te knopen, dan kan je zien hoe hij daarop reageert.

Ik denk dat je gelijk hebt. Ik moet gewoon niet zo bang zijn en er voor gaan. Weet alleen niet zo goed hoe ik een gesprek moet beginnen. We gaan binnenkort wel met wat vrienden een filmavond bij mij houden. Misschien dat ik daar iets over kan zeggen ?

You go girl!
Je kan aan hem vragen of hij nog suggesties heeft (voor welke film jullie kunnen kijken? Of vragen wat voor soort films hij graag kijkt? Iets in die richting misschien? :smiley:

Heel erg bedankt! Ik ga vanavond proberen hem te appen en dat hopen dat ik niet op het laatste moment afhaak😅

Ik vind het al heel dapper dat je het overweegt! :slight_smile:

Hahah Dankje:). Ik zat eraan te denken om hem misschien te snappen over mijn kat waar hij gister een opmerking over maakte. Is iets minder eng😬