hi ik wil in deze topic helpen om vragen te beantwoorden ! en misschien kunnen mensen nog tips geven van lieve smsjes bijvoorbeeld, of flirtende zinnetjes etc! ik zit met iets mee, er is een jongen die ik niet zo lang ken ( paar weken ) en zijn vriend ken ik al bijna 3 jaar. die ene jongen die ik niet zo lang ken, heeft voor de grap op facebook zijn status verander naar ‘‘getrouwd met mij’’ ik vond het wel grappig en cute. maar opeens zit zijn vriend te zeggend dat hij soms een sukkel is etc, maar ik geloofde hem niet want het kan ook dat hij gewoon jaloers is op hem! dus heb ik het gevraagd en het is wel waar dat hij soms een sukkel is en dat mensen hem niet mogen. maar ik vind hem leuk maar iets in mijn instict zegt dat ik hem niet vals hoop moet geven. maar na 3 jaar begin ik ook gevoelens te krijgen voor mijn beste vriend, ik merk gewoon nu dat hij zich altijd anders kleed als ik langskom en dat hij echt een metamorfose heeft ondergaan! ik weet niet voor wie ik moet kiezen, ik wil mijn beste vriend niet kwijtraken door een relatie met hem te nemen en als het kut gaat dat we geen vrienden zijn. maar ik wil die vriend van mijn beste vriend ook niet teleurstellen…