Hoihoi,
Ik heb dit verhaal al eens eerder gepost maar toen had ik een soort break en nu kan ik dat topic niet meer vinden :’)
Dan maar opnieuw hè. Ik hoop dat jullie t leuk vinden, zo ja, zeg het dan voor al want dat geeft me meer motivatie om te schrijven ^^
En als je quizlet hebt, kijk dan eventjes in mijn onderschrift, daar in staat mijn quizlet account. Dan kan je me een kudo geven : )
Hier komt ie dan,
Hoofdstuk 1
Fay keek naar de blonde vrouw die haar lachend aanstaarde vanaf de foto. Haar vingers gleden over de eiken lijst en met een glimlach op haar gezicht legde ze de foto in haar koffer, boven op al haar kleren. ‘Mamma mag de eerste keer dat ik in Londen ben niet missen.’ fluisterde ze. Een traan biggelde over haar wang, die ze gauw weg veegde. Ze moest er niet meer om huilen, het was nu al tien maanden geleden. Tien maanden van slapeloze nachten, huilbuien als ze naar de foto op haar nachtkastje keek, onverzorgd over straat gaan. Natuurlijk was ze de laatste tijd al wat opgeknapt, maar toch kon ze zich niet bedwingen als ze aan haar moeder dacht. Deze week had ze er bij moeten zijn, hun droom, die ze nu in haar eentje moest vervullen.
Fay’s vader riep van beneden. ‘Fay! Ben je klaar? We moeten zo weg, de boot gaat al over een uur!’ Fay ving nog een laatste glimp van haar moeder op, voordat ze haar koffer dicht deed en dicht ritste. Ze liep met haar koffer naar de overloop, tilde hem van de trap, deed haar jas aan, en glimlachte naar haar vader die ondertussen de hele tijd ongeduldig naar haar had staan kijken. ‘We kunnen gaan’.[i]
ik post trouwens maar kleine stukjes ipv alles wat ik al heb in een keer, anders is het ook niet leuk :’)[/i]