I Need Your Help

Heej ik wil echt supergraag model worden, niet omdat ik me zelf geweldig vind want dat vind ik ook niet. Maar het lijkt me gewoon heel leuk.

Maaar… een jaar geleden alweer was ik gescout in amsterdam toen werd me gevraagd foto’s op te sturen en toen werd ik later afgewezen, helaas.

Maarja nu zit ik met een paar dingen, ik ben pas geopereerd aan mn blindedarm en heb daar een litteken aan overgehouden van 3 cm breed en iets minder dan een halve centimeter dik, denken jullie dat ik dan minder snel word gekozen?

oja en ik ben niet heel erg fotogeniek maar vroeger echt helemaal niet dus ik hoop dat het blijft verbeteren maar kan je dat ook leren ofzo fotogeniek worden? :thinking:

Denk hetniet hoor,waar zit het precies?

links onder op mn buik beetje boven mn broek. Maar ik las namelijk ergens bij een site, doe voor een shoot geen strakke kleding aan (sokken, beha) want dan zie je strepen en dit is ook n soort van streepje

Meeste littekens van een blindedarm zijn volgens mij net niet zichtbaar, dus lijkt me sterk dat je om die reden wordt afgewezen :wink:

die van mij zit dan weer midden op mn buik, 10 cm lang, 0,5-1 cm breed >.<

woow das wel groot loop ik te zeiken over mn miniscule littekentje

Daarom wordt je volgens mij echt niet afgewezen hoor ! Ik doe ook dingen als model en als je in je gezicht een vlekje hebt ofzo, halen ze dat toch ook weg met make-up, volgens mij doen ze dat dan ook gewoon hoor.

Oke dankje, stelt me weer gerust. Hoe ben jij model geworden, heb je foto’s ingestuurd of ben je langs gegaan?

die van mij is 10 cm en 2 tot 4 cm breed :S , maar dat is geen blindedarm ding