i need your help

oke luister heeeeeel guuuuud,
ik heb contact gehad met de een jongen vanwaar ik elke blog erover in schreef vol met tranen en vreugde. Die tijd is dus geweest. Mijn beste vriendin heeft namelijk een neef en hij is opzich best oke ook al ken ik hem al mijn hele leven ( maar nooit echt goed leren kennen). hij begon samen met mijn beste vriendin te werken in dezelfde supermarkt als ik, en zo kregen we goede contact. Hoe ik hem het beste kan omschrijven is een goede vvwo leerling, intelligent, rookt niet, drinkt niet, scheld niet, de energydrank slaat die niet over, hij heeft humor die ik kan snappen en nog nooit een vriendin gehad.

Oke dus gisteren gingen we met heel mijn winkel dus (mijn collega s) lasergamen en daarna uiteten. ik hoorde opeens dat zijn vrienden soort van onzin roddel hadden verzonnen over dat hij zon meisje leuk vond van de dkv. ik werd vanbinnen furiouuusssss (misschien niet correct engels maar fuck it) vanbinnen begon ik tranen te laten terwijl toen we gingen joggen ik me meer met hem kon vinden als beste vrienden dan als meer, terwijl mijn beste vriendin wel weet dat hij me leuk vind alleen ik dus nog twijfel of ik dit doe om de vorige te vergeten of echt een stap kan zetten om te kijken hoe het loopt. Ik denk niet teveel aan hem ,krijg ook geen hartkloppingen en dergelijks maar toch voelde ik me niet op mijn gemak toen ik dat hoorde (wat achteraf niet waar bleek te zijn) . Kan dit iets betekenen? :dry:

Wat vraag je nu exact?

wat ik dus kan voelen bij deze situatie… ? is dit dus om over hem heen te komen omdat ik me zo kut voelde toen ik het hoorde over de roddel of is dit gewoon een fase van iemand leren kennen en dat ik me zo voelde omdat de aandacht leuk is die hij geeft aan mij en dat ik dus totaal niks voor hem voel

Topic titel mag niet in hoofdletters.

thankyou, ik weet hier niet zoveel that s why :cold_sweat: