I need someone

Hello girls.

Ik heb even een meisje nodig waar ik mee kan praten. Als het kan via PB. Het liefst iemand die al een tijdje een relatie heeft en het allerliefst iemand die een relatie heeft met een (licht) depressieve vriend, gewoon omdat zij me meer zullen snappen.

Op dit moment weet ik echt niet wat ik met die hele “relatie” (ik weet niet eens of ik 't zo kan noemen u_u) aan moet *sigh*

Alvast bedankt

Ik heb nu een jaar en vier maanden een vriend en heb ervaring met depressieve mensen. Stuur me maar een berichtje als je wil, ik help je graag. (:

Thank you (:

Ik heb 3 jaar een relatie maar zit zelf in een depressie.
you can note me if you want.

Ik heb 3 jaar lang een relatie gehad met een jongen die niet lekker in zijn vel zat. Hij had t niet naar zn zin op zijn werk, hier had ik veel last van omdat hij zn werk niet op zijn werk kon laten en alles mee naar huis nam.
Ook zat ie flink in de knoop met zijn vrienden…
Ik heb nu een relatie (9maanden) met een jongen die echt helemaal goed in zn velletje zit en echt een geweldige jongen is!

mijn vriend was een tijdje depressief, gelukkig gaat het nu al veel beter. maar mocht je nog een zoveelste luisterend oor nodig hebben, kan je me noten :slightly_smiling_face:

Ik heb nog niet zo heel lang een relatie, wel langer dan een jaar. En depressief is m’n vriendje niet maar hij heeft wel veel problemen (drugs, thuis, agressief,…). Ik denk niet dat ik je echt kan helpen omdat ik zelf ook radeloos ben soms, maar ik weet wel hoe het voelt om iemand te willen helpen maar niet kunnen helpen. Dus ik zal je op sommige vlakken wel begrijpen denk ik en ik wil wel praten

Je mag me een privebericht sturen als je dat wilt (:

ik had een vriend die depresief was.
ik had niets met hem maar wel bijna voor hij depresief werd.
als je wil praten moet je maar berichtje sturen

Ik heb nu 14 maanden een relatie met een jongen die zoveel heeft meegemaakt dat hij zo nu en dan zelfmoordneigingen heeft en ondertussen ook al twee keer probeerde zijn eigen leven te nemen. Depressief en onzeker zijn woorden die bij zijn omschrijving passen.

Het is een beetje een late reactie misschien, maar ik ben er altijd als je me nodig mocht hebben!