I Need Money!!

Hey iedereen, ik ben een meisje van 16 en heb geld nodig! :wink:
Ik werk nu al een tijdje als lesgever bij zwemlessen van peuters en dat vind ik heel leuk. Maar ik merkte het laatste jaar dat ik steeds meer spullen nodig heb, en dus ook geld. :cold_sweat:
Mijn vriendinnen krijgen zakgeld van hun ouders en kunnen zomaar een briefje van 50euro uit de portefeuille van hun ouders pakken, ik kan dat niet. Mijn ouders hebben me altijd gezegd dat ik moet werken voor mijn geld en dat doe ik ook. Maar als het bvb op shoppen aankomt of iets gaan eten dan moet ik altijd afzeggen want ik moet bvb nog mijn telefoonrekening betalen. Uiteindelijk komt het er op neer dat ik een manier wil verzinnen om meer geld te verdienen. Zelfs als ik meer moet gaan werken. Weet iemand tips om gemakkelijk aan geld te komen? Of weet iemand een goede studentenjob zijn? Ik woon tussen Brugge en Gent dus in die regio moet ik zoeken. Bedankt

1. Er is een algemeen bijbaantjes topic
  2. De titel komt over alsof je voor geld smeekt :’)
  3. Overal een beetje solliciteren. In Brugge en Gent zijn veel studentenjobs, soms moet je gewoon iets doen wat je minder graag doet voor geld. Zo heb ik ook in een supermarkt gewerkt terwijl ik dat echt haatte.

Probleem?

Heb je die spullen dan ook echt nodig dan?

Bijvoorbeeld een (internet)abonnement is niet perse nodig. Heb je overal internet nodig? Ook kan je prepaid nemen, en dan bijvoorbeeld blyk. 10 euro in de drie maanden en je hebt 1000 gratis sms’jes naar ieder nummer en 1000 belminuten naar andere blyknummers. (Niet bedoelt als reclame maar voor mij scheelde het enorm veel)

Hoeveel geld verdien je eigenlijk per maand?

wordt hoer

Daarom bestaat er ook Prepaid! Ik gebruik alleen whatsapp en instagram en dat doe ik gewoon via wifi. Dus enkele keer misschien prepaid kopen, maar je bspaart dan zooooveeeel geld

ik zeg doen.

En spullen nodig hebben? Waar moeten we dan aan denken? Zijn die spullen echt nodig? Tegenwoordig kopen we namelijk dingen die we totaal niet nodig hebben

Dit.
Als ik zie wat mijn vriendin betaald aan foon met internet abbo enzo dan wordt ik echt een potje beroerd.
Ik kon kiezen met prepaid of 400 bel minuten of 400 smsjes.
Ik bel dan liever omdat ik whatsapp heb.
En alleen maar met wifi.
Ik ben nog geen 10 euro in de drie maanden kwijt.

Wou ik ook net vragen haha

Mischien iedere maand de nieuwste telefoon
Iedere x een nieuwe ipad omdat de voorloper ouderwets is.
Ipod want op telefoon kan je geen muziek luisteren en apjes spelen :sunglasses:
Dure kleren omdat je er anders niet bij hoort.want ja de vrienden pakken zo 50 euro uit de portomonee van hun pa of moe.
Sushi want de mac is niet hip.