i need help

hee
ik heb 2 weken geleden mn crush verteld dat ik heb leuk vond en vroeg of het wederzijds was hij zei :'je bent een heel lief meisje maar ik weet niet of het meer is". maar tegen een vriend (dat is een vriend van ons allebei) had hij via w’app gezegd dat hij me leuk vond (dat was een week voordat ik tegen hem zei dat ik heb leuk vond) ik ben nu echt in de war en mn crush heeft een ziekte waardoor je moeilijk met je gevoelens en andere sociale dingen kunt omgaan. dus ik dacht dat hij het misschien niet durfde te zeggen want hij was best onverwacht voor hem, maar ik weet het niet, wat denken jullie vind hij me leuk of niet?
dankjewell voor het lezen girlssss

Ik denk dat je het hem gewoon moet vragen.
Spreek een keer met hem af en leg het dan uit.
Succes!! :wink:

Als je al weet dat hij er moeite mee heeft ga je dan niet op zitten dringen. Als hij uiteindelijk toch meer weer wilt komt hij vanzelf wel naar je toe.

Dit wordt echt altijd gezegd, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Jongens kunnen daarin net zo onzeker zijn als meisjes.

Ik wilde dit er precies onder zetten.

Bij deze twee is het alleen het geval dat hij weet dat ze hem leuk vindt.
Dus ze kan zich nu wel op gaan dringen, maar hij heeft tegen haar gezegd dat hij haar niet leuk vindt.

Hij heeft gezegd dat hij het niet weet. Lijkt me wat anders.

Je zegt dat hij niet zo goed is in sociale dingen, dus denk niet dat je een spontane liefdesverklaring van hem hoeft te verwachten. Ik zou als ik jou was het nog eens met hem bespreken, in het echt en op een rustige plek.

Ik zou inderdaad eens met hem afspreken en gewoon kijken wat er gebeurt. Het kan inderdaad zo zijn dat hij het eng vindt om toe te geven dat hij jou ook leuk vindt. Het vertellen aan een vriend is immers minder eng dan het vertellen aan de persoon in kwestie!