I need help! Please!

Lieve meiden,

Dit is misschien een vaag verhaal maar ik heb echt jullie hulp nodig! Een vriendin van mij heeft mij een soort van "gekoppeld"aan een vriend van haar. Hij is 2 jaar ouder dan mij. Niet gekoppeld maar zei heeft er voor gezorgd dat we elkaars nummers hebben gekregen. ( ik heb hem en hij heeft mij nog nooit gezien btw) Dus ben met een onbekende aan het whatsappen eigk. Maargoed! Nu heeft mij vriendin binnenkort haar verjaardags feest waar hij ook zal zijn! En via app is het allemaal super leuk enz hij stuurt ook lieve berichtjes zoals: Leuke foto (die ik op app als profielfoto heb), 2 weken duurt nog zolang :frowning_face: (tot het feest), en dat hij nog niks negatiefs had opgemerkt bij mij, en vraagt als ik smorgens wakker word soms of ik lekker geslapen heb en zoon soort dingen! Kei lief maar niet té slijmerig dus. Ook hebben we soms van zon plaag gesprekken. (op de leuke manier dan)

Zo dit was de situatie nu mijn probleem.

Ik zie hem dus over 2 weken ongeveer maar ik ben beetje bang. Gewoon bang voor alles eigk dat hij tegenvalt (in real life ) of juist dat hij mij tegen vind vallen en dat ik niet weet wat ik moet doen of zeggen, en soms heb ik echt het gevoel tijdens whatsappen van ohjhaa dit is echt leuk en gezellig enzz en soms (terwijl het er via whatsapp het zelfde gepraat wordt ) heb ik eens een gevoel van wil ik dit wel enz…

En we whatsappen echt elke dag! Dus dat is ook best veel voor iemand die je nog nooit gezien hebt.

Maaaar hebben jullie misschien tips of adviezen of iemand met de zelfde soort ervaring?!

Ik weet dat dit op mening enz is gebaseerd enzz maar die wil ik juist graag weten!

(sorry voor het lange verhaal :flushed:)

Pleaseee help me! Iedere ervaring, mening of wat dan ook helpt!

oh en denken jullie dat hij mij “leuk vind” in hoevere je iemand leuk kunt vinden zonder die gezien te hebben?!

THANKS!

Ik zou als ik jou was toch een praatje met hem gaan maken. Het heeft niet zoveel zin om via wapp door te blijven praten als hij in het echt helemaal niet leuk is lijkt mij. En misschien is hij juist super leuk in het echt en willen jullie vaker afspreken. Je weet het nooit totdat je hem in het echt ontmoet en spreekt lijkt mij :slightly_smiling_face:.

Bedankt! Ik ga op het feest zeker een praatje maken en het klopt ik weet in het echt pas of hij wel of niet leuk is! Ik zal het dan ook pas weten!

Ik heb zeker wat aan jou verhaal! Wnt ik heb een andere jongen eerst ook ontmoet via via en contact gekregen via whatsapp enz en niet in real gezien en op onze eerste date was het echt een nachtmerrie (hij was wel aardig ) maar de klik die er tijdens whatsapp was weg daarom ben ik nu ook zo bang dat dat weeer zo is! Wat natuurlijk niet hoeft te zijn maar toch. Jaa klopt! Mijn vriendin had ook aan hem gevraagd hoe hij het vond en zei gezellig!

Ik heb er zeker wat aan gehad bedankt! (: