I need advice girls!

Ik ben ongeveer 2 maanden geleden met een jongen bezig geweest, hij wilde toen uiteindelijk terug naar zijn ex… We hebben toen een tijdje geen tot vaag contact gehad.

Nu zocht hij weer contact en ik ben niet gestopt met hem leuk vinden, we hebben toen weer afgesproken en dat was heel erg gezellig als vanouds. Ik vraag me af of hij het ziet als het opnieuw proberen om een relatie te starten of hij dit gewoon als ‘fun’ ziet. Ik word er onzeker van, hij doet onwijs lief en het gaat goed tussen ons, maar ik ben bang belazerd te worden! Ik wil niet opnieuw een instorting…

Vraag het aan hem hoe het nu zit en wat hij van je wilt.

ik heb drie adviezen voor je:

1. Stel je niet te kwetsbaar op. Hij heeft de vorige keer ook al op je ziel getrapt, laat dit deze keer niet gebeuren. Je kan leuk en aardig tegen hem doen, maar geef je niet gelijk helemaal weg. Straks gebeurd er weer het zelfde.

2. Misschien is dit juist het tegenovergestelde van hierboven, maar wees eerlijk tegen hem. Zeg tegen hem waar je bang voor bent, waarom je er bang voor bent, en dat jullie alles gewoon op een rustig tempo doen. Echte liefde heeft geen haast!

3. Als je hem uit je hoofd wil zetten, gewoon alles wat met hem te maken heeft deleten!

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html