In dit topic is het de bedoeling om de films waar jullie dol op zijn eens in het daglicht te zetten.
Zeg waarom dié ene film(s) zo mooi, spannend, ontroerend,…kortom vertel ons waarom jij dié ene film of films super vind
----------------
Een aanrader van een film is zeker en vast BROKEBACK MOUNTAIN
( waarschijnlijk hebben jullie al van deze film gehoort of deze film al eens gezien )
Waar gaat het over?
Twee jonge mannen ontmoeten elkaar in de zomer van 1963 en komen tot een onverwachte band. Ze hoeden samen schapen op Brokeback Mountain. Als de klus er op zit gaan ze ieder hun weg en brengen langzamerhand orde in hun bestaan. Een hernieuwde kennismaking, jaren later, brengt alles aan het wankelen. De gevolgen van de diepe band, die nog steeds blijkt te bestaan, dreunen door. De kracht van de liefde wordt danig op de proef gesteld.
Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=-xuugq7fito
Waarom déze film:
Wél ik ben een grote fan van Heath Ledger en ik had al een aantal films van hem gezien en op een dag was ik uit pure verveling wat in oude Joepies aan’t kijken ( ik praat dan over t’jaar 2005 ) en daarin staat er altijd een film die in de bioscoop komt ( maar dat was al paar maanden geleden ) en daar stond dan Brokeback Mountain in met de knappe Heath Ledger ^^
Natuurlijk ben ik dan meteen de trailer gaan bekijken en ik was verkocht xD IK MOEST HEM ZIEN.
Jammer genoeg speelde hij niet meer in de bioscoop was effe een shock xD
en dan miracle boven wonder !! Brokeback Mountain werd een FILMPAREL
( dwz dat men de film nog eens uitzend in de bioscoop )
Ik ging gaan kijken en ooooooh prachtige film, mooi verhaal, ontroerend, mooi in zijn simpelheid zonder special effects enzoo <3
dus aan allen die deze film nog NIET gezien hebben… kijkenkijkenkijkenkijken !!!
( xD benieuwd naar jullie films )