I love McLeods daughters topic

óeeh… i love that serie

ik vind t echt een kut programma. sorry xp

yeaaaaah i love it 2! helaas moet ik het vanavond missen, omdat ik bij avond4daagse gah kijken ;o. gelukkig is dr morgen herhaling xd

het begin was leuk, maar nu is het echt een kutserie geworden. sinds jodi enz eruit is en stevie ook al…

Er hou er echt van!

mijn moeder kijkt t altijd, ik soms maar alleen omdat zij dan ruleert over de afstandsbediening

Ik kijk het soms, laatste tijd minder vaak omdat ik er geen tijd meer voor heb

ik kijk het af en toe. Maar meestal zit ik rond die tijd te pc-en. :stuck_out_tongue:

Ik heb seizoen 1 t/m 5 op DVD x’D maar moest 6 & 7 op tv kijken. Heeel vervelend want ten eerste mis je dan sneller iets en ten tweede moet je of onthouden om het op te nemen of perse om die tijd kijken. Plus dat het leuk is om hele zondagen aan McLeod’s te besteden :stuck_out_tongue: vind het niet zo geweldig als in het begin meer trouwens. Alleen Alex zit er nog in, van de begin-crew. En die zit er niet eens ‘echt’ meer in x’D

Sowieso de series op net5 zijn leuk.
Ik vind het alleen jammer dat er niemand meer dan de allereeste acteurs in zit… Het gaat helemaal niet meer om het oude verhaal.

Superleuke serie.
Origineel verhaal en aparte verhaallijn.
Heb moeten huilen bij de begrafenis.
Vooral omdat ze zulke prachtige muziekfragmenten gebruiken.

ik keek het vroeger wel eens. maar nu zag ik het laatst weer terug, en ik herkende maar 1tje? allemaal nieuwe mensen enzo. vond het vroeger leuker.

ik kijk het best vaak :slightly_smiling_face: Vind het een gezellig programma, maar ik vind het net als de meeste heel jammer dat er nu heel veel nieuwe mensen in zitten. Ik had het laatst weer een maandje niet kunnen volgen door, turkije, school en die dingen. en meteen waren er 5 nieuwe mensen in gekomen, wat best verwarrend is. :hammer:

keek het eerst wel eens, maar hou het nooit lang uit door dat OH-ZO-IRRITANTE accent.

ik ben halverwege seizoen 8 begonnen,
maar ik wil in de vakantie meer seizoenen zien,
begint elk seizoen met een ‘nieuwe start’ of kan je ook gewoon beginnen met bijvooreeld seizoen 6??

Xx

echt oej dat wist ik helemaal niet!
i love mcleods daughers! maar heb t gister idd ook helaas moeten missen, vind t ook wel jammer dat tess en jodi enzo er allemaal uit zijn. maar het is nog steeds leuk! =)

Welk seizoen vonden jullie het leukste??

ik kijk er altijd naar haha omg ik hou van alex :bowing_man: