I Like Him<3 Wat te doen?

Nou ik zal het even uitleggen.
Ik vind een jongen heeel erg leuk,
Maar het grootste probleem is.
Hij heeft een vriendin:cry:
Maar sommige vriendinnen zeggen tegen me dat hij wel wt gevoelens voor me heeft omdat hij met me over sex praat , hij het niet erg zou vinden dat ik topless zou gaan zonnen. en hij is altijd heeel erg lief voor me geweest…
En nee het is geen player of loverboy, Want zo is hij echt niet!!
Maar ik weet niet wat te doen?
Ik wil het hem graag helemaal vertellen.
Want hij weet wel dat ik hem een beetje leuk vond…
Pfoeh,-_-

A.U.B Help Me!!

xoxo

Uhhm, je kan het hem wel zeggen. Maar hij heeft ook een vriendin waar hij waarschijnlijk van houdt. En het is niet rot bedoelt maar anders had hij het toch allang uitgemaakt met dat meisje en het met jou genomen.

Hij heeft wel wat gevoelens voor je, omdat hij met je over sex praat?
Goh, jij bent wel héél naïef. Túúrlijk wilt een jongen je topless zien zonnen. Hij hoeft dan geen player of loverboy te zijn, hij is gewoon uit op sex…

hij heeft een vriendin dus blijf gewoon vrienden met hem wieweet gaat het ooit uit dan kan je je slag slaan.

en jongens zegge geloof altijd wel dat een meisje topless mag zonne ect

hij heeft een vriendin en hij praat met je over sex? oooh, nou dan houdt ie wel van je

niet zo naief aub, ik wil niet gemeen zijn maar denk ff naaa.

Geen een jongen zou het erg vinden om een meisje topless te zien liggen.
En ja, welke jongen praat er nou niet over seks?
Hij heeft een vriendin, dus ik zou, als ik jou was, van hem afblijven als je geen problemen wilt.

Vanaf blijven en lekker iemand anders gaan zoeken.
Beetje vaag dat ie dat tegen je zegt, maar geloof niet dat ie bijbedoelingen heeft, als ie dát wel had, dan koos ie voor jou, begrijp je?

Dát klinkt precies als een jongen die ik ken, en die ook zo tegen mij praat … Maargoed, zou wel zwaar toevallig zijn als het dezelfde was, haha. Ik ben 't iig met de anderen eens.

[b]Ik heb het heel erg moeilijk in de liefde.
En ik val snel voor jongens die erg lief voor me zijn…
Hij is de eerste jongen die wel naar me luisterd en met mij over sex praat…
Dus ik maakte me een beetje zorgen omdat hij best vaak over me borsten praatte…
En ik wist zelf niet echt of hij daarmee bedoelingen had en ik maakte me een beetje zorgen…

xoxo[/b]

Gewoon loslaten, hij heeft een vriendin.
Er zijn wel meer jongens hoor… die wél voor jou gaan, en die normale gesprekken met je voeren. Waarschijnlijk komt ie gewoon seks te kort of wat dan ook (klinkt hard maargoed…)

Nooit aan jongens komen die een vriendin hebben.

En niet elke jongen die je een vorm van aandacht geeft is het waard om verliefd op te worden.

als hij dat soort dingen tegen je zegt terwijl hij een vriendin heeft, is het gewoon een sukkel.

Hij heeft een vriendin, dus einde verhaal.

Bovendien, dat is jongens eigen, wat ie tegen je zegt, of hij wil stoer doen…

Hoe hard dit misschien ook voor je klinkt, het is volgens mij wel zo.

Heb ook persoonlijk wat medelijden met zijn vriendin. Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriendje met een ander meisje erover zou praten. Zo’n vriendje wil je toch niet? Aangezien je helemaal hoteldebotel wordt denkt hij vast; dat is makkelijk, zo’n meisje, die zoekt er meer achter dan ik. (anders had hij het heus wel uitgemaakt voor je en toonde hij meer interesse dan waar alle jongens aan denken; SEX)

welke jongen zou het wél erg vinden om je topless te zien zonnen? afgezien van je broer/vader o.i.d.

[b]Jullie hebben wel gelijk meiden.
Maar ik weet niet wat ik nu met hem doe.
Want hij zegt dat hij er geen bedoelingen mee heeft …
En dat het heel normaal is om over sex te praten…
Maar toen we erover praten zei hij [volgens my] Dat hij het best fijn vond om met me erover te praten. Zou ik dat gewoon vriendschappelijk moeten opvatten of iets anders ??

Thanks alvast <3

xoxo[/b]

Je geeft jezelf hoop.
Hij heeft een vriendin, afblijven.