i lied about my age! help alsjeblieft!!

This probably sounds stupid af, maar een tijdje geleden leerde ik een jongen kennen via instagram. Hij is binnekort 20, ik heb hem gezegd dat ik 18 ben maar ik ben eigenlijk 17 (in augustus pas 18). Gister hadden we voor het eerst gemeet en hij is echt heel erg leuk ik vind niet dat ik dit moet verbergen maar ik schaam me zo! hoe moet ik het hem vertellen?

Waarom de mix van Engels en Nederlands? :’)
In ieder geval, zeg het gewoon eerlijk. Hoe langer je ermee wacht, des te lastiger het is om het op te biechten.

Eerlijk zeggen, hoe langer je wacht des te moeilijker het wordt.

face to face of whatsapp?

Nou die paar maandjes maken ook niet zoveel uit he haha, als ie je daarom minder leuk zou vinden… Al is het liegen niet zo slim, waarheid is altijd het beste. Zo snel mogelijk zeggen!

+ Doe die vage mix van Engels en Nederlands maar niet.

Hoe langer je het ‘verborgen’ houdt hoe rotter hij het gaat vinden als hij er uiteindelijk achterkomt. Zsm vertellen!
Waarom heb je eigenlijk gelogen? Je echte leeftijd en zijn leeftijd vind ik gewoon een oké leeftijdsverschil.

Nou… ik dacht dat hij me sowieso te jong zou vinden

If i was you zou ik gewoon echt really honest zijn.

moet ik hem whatsappen of gewoon persoonlijk vertellen

Vraag hem gewoon wanneer hij jarig is
en dan kun jij daarna zeggen dat jij in augustus jarig bent, en dan pas 18 wordt.
Klaaaaaaaaaaar.

Persoonlijker, maar zelf had ik voor whatsapp gekozen omdat er bij niks uit kwam Face to face

I can see wat you daar gedaan hebt.

:’)

ow oke en wat als hij stil wordt en zich belazerd voelt??

Ja dat had je eerder moeten bedenken. Maar als hij je dumpt omdat je 6 maanden jonger bent dan dat je zei, dan is het sowieso een sukkel.

Ik zeg altijd dat ik de leeftijd ben die ik dit jaar word eigenlijk. Dus ik vind niet echt dat je gelogen hebt. :’) Nu zeg ik bijvoorbeeld dat ik 21 ben, terwijl dat pas in juni zo is. Wij doen dat hier (mijn gezin) bijna allemaal, buiten mijn zus die in januari jarig is. Dus ik zou inderdaad vragen wanneer hij jarig is en dan zeggen wanneer jij jarig bent. Opgelost. Ik denk niet echt dat hij zich daar vragen bij gaat stellen.

Nou, if he really likes you, dan maakt age ook niet mee uit toch?