I just can't escape

Ik vindt een jongen leuk die 3 jaar ouder is (ik ben 15 over 4 maanden 16, hij 19), leeftijd moet prima te doen zijn. En wij willen elkaar dus beter leren kennen, deze jongen woont rechtstreeks met de auto een 30min van mijn huis, met openbaar vervoer schat ik 45min á 1 uur. Het valt dus reuze mee, qua kosten werd geschat dat ik in totaal met openbaar vervoer 12,- in totaal kwijt zou zijn, valt nog best wel mee opzich. Nu vinden deze jongen en ik elkaar best wel leuk, en ik ken hem praktisch alleen van een paar jaar terug, niet heel goed, maar ik wil hem dus beter leren kennen, wij hadden het idee om een filmpje te kijken, alleen mijn ouders (ma) doet hier vooral lastig over. Ze vond het vrij ‘‘nutteloos’’ nu heb ik het nog een aantal keren gevraagd, en gaat ze er denk ik nog een keertje over nadenken, maar ik denk niet echt dat ze mij zal laten gaan. En dan zou ik natuurlijk erg jammer vinden. Ook is het het geval dat ik contact moet zoeken, maar als ik dan eenmaal contact zoekt wordt het me verboden, zoals in dit verhaal blijkt. Ik vindt dat ik bijna oud genoeg ben om ook deels mijn eigen beslissingen te maken. En ik vindt dan ook erg belangrijk dat ik een stukje verantwoordelijkheid zelf leer te krijgen door ook met mensen om te gaan…

Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

Of een oplossing kan creeeren?

Erg lastig voor je, ik zou gewoon gaan slijmen en je moeder goed inpraten. misschien wil ze je wel brengen ?

Stelde ik ook al voor. :wink:

gewoon erg goed met je ma erover praten
wss vindt zxe 19 te oud
en denkt ze dat ie dingen met je van plan is
( zo ja,., dan heeft je ma gelijk. hy is et vst van plan)
maargoed, je bent 15 dus misschien kan HY naar jou toekomen,
en dat je ouders ook thuis zyn.
misschien vertrouwen ze dat dan.

ok ik zeg niet samen met zn alle op de bank maar je hebt vast 2 tvs thuis…

Hm, hij zat dus een beetje krap bij kas zei hij… Dus vandaar dat ik een keertje naar hem toe wilde komen.

als hij je echt zo leuk vindt als uit je verhaal blijkt, zou die wel naar jou willen komen ookal zit hij krap bij kas? tuurlijk is het lastig, maar als dat goed genoeg is voor jouw ouders en dat jij dan de volgende keer naar hém toe gaat en wel mag omdat je ouders hem dan al hebben ontmoet, heeft hij dat vast wel voor je over!
oke rare zins formulering maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel? :slightly_smiling_face:

laat hem naar jou toe komen
ik ging ook een keer helemaal voor mn zogenaamde vriendje 2 uur rijden
en die flikker die kwam nooit naar mij
dus was ik lekker geplayed
jongen hoort naar meisje te komen
en als ie het niet doet is ie gewoon waardeloos

mischien dat die naar jou toe kan komen, dan kan je moeder hem zien, en weet ze wat voor jongen het is…

Dus een jongen van 19 kan niet eens aan ¤12,- komen?

alleen met het dikgedrukte ben ik t niet perse eens (ik en mn vriend schelen 2.5 jaar, hij is bijna 19 en ik ben 16… en we gaan allebei bijna studeren dus in een andere fase zitten we niet bepaald, missschien zitten de ts en die jongen ook niet in een andere fase x] of ik heb er overheen gelezen!)

12 euro kan die jonge wel aan zn mama vragen of papa ofie mag lenen ofzo dat heeftie toch wel over voor je en alsie weer smoesje bedenkt moet je gwn zeggen nee dan kan ik ook niet BAM
solllyyy maar beetje gestresst :stuck_out_tongue:

Als hij niet aan 12 euro kan komen om jou te zien is hier meer aan de hand…
Ik zeg, hij komt naar jou of niet.

haha, I would say dump him :’))))))

idd, hij moet maar naar jou toe komen. zeg tegen hem dat het écht niet mag van je moeder.