I hate that i love him.....heb hulp nodig </3

[b]bonjour mensjes…ben hier nieuw :upside_down_face:

ik heb een probleem en eigenlijk weet ik het antwoord al maar ja…miss ligt het aan mij of zo :bored:

Het zit zo… via een site (ong 6 maanden geleden) heb ik een jongen leren kennen (noem hem ff P)
En onze contact is niet egt positief begonnen…was meer van dat ik hoi tegen hem zei maar hij antwoorde niet voor egt super lang en ik haat het als iemand me negeert want dan wil ik gewoon dat ie eerlijk is tegen me en zegt dat ie niks met me wilt of zo…maar ja ik knapte een dag en zei tegen hem dat ie me niet moest negeren maar gewoon eerlijk moest zijn en hij antwoorde dat ie me niet negeerde maar dat hij gewoon niet vaak op die site is vanwege werk :bored:

Maar toen raakten we dus aan praat en ik begon hem egt leuk te vinden!!! Hij is ook me eerste (hij is 17 nog een week en dan 18 & ik ben 16) vriendje enzo ookal ben ik zo oud :cold_sweat:

En na een lange tijd… zei ik tegen hem dat ik hem leuk vond en hij zei dat ie mij ook leuk vond maar we hebben niks…er is niks tussen ons en tog noemt ie me sgat en stuurt ie van die kus smileys etc en we cammen ook veel

Maar mijn probleem is dus begonnen vorig week… ik begon egt onzeker te worden over wat er tussen ons was en ik wilde duidelijkheid…ik wilde weten waar ik stond in deze ‘‘relatie’’ :dry:
ik werd ook heel deprie omdat ie vaak niet online was of dan moest ik naar bed en op een dag hield ik het niet meer in! ik vroeg dus aan me vriendinnen en me moeder wat ik moest doen en ze zeiden: verwijder hem en dan kijk je of ie het merkt dat je weg bent en of ie dan contact met jou dit keer zoekt.’’

Dus dat doe ik dan en ik heb zonder hem een week overleefd…wel met veel moeite…tot het weekend. Toen zat ik met een vriendin te praten (noem haar ff CH) en ik zat met Ch te praten over dat ik hem mis…en ze zei nou hij is wel online op msn…dus ik had er genoeg van en vroeg haar of ze een groepgesprek kon starten met hem zodat ik hem de waarheid kon vertellen (kan egt niet liegen enzo)…en dat deed zij dus…

beginnen we met praten:
CH: heeey
me: hheeeey
P: heb jij mij geblokeerd? want je staat namelijk offline bij mij
me: neej…ik heb je wel verwijdert dat geef ik toe
P: wil je niet meer met me spreken of zo?
me: jawel
P: wattan?
me: ik moest over dingen nadenken
P: dus je verwijdert mij zo maar?
je kon ook gewoon zeggen als je niet meer met me wilde praten dan kan ik ook gewoon verder zonder met je in me maag te zitten
ik: hoe kom je daar nou op…dat is het helemaal niet
P: of heb je een leukere jongen leren kennen?
me: ja dat wel maar het is gewoon een vriend
P: ja ja
me: ik meen het!
P: je kon gewoon eerlijk zijn!
P is weg…

ik moest toen helemaal huilen en CH probeerde me te helpen door met hem te praten want hij wilde niet met mij praten enzo

uiteindelijk 2 uur later (heb de hele tijd gehuild en nog paar dingen) kwam ie eindelijk online en zei: you have something to explain to me?
dus ik een hele verhaal en aan het eind zei ik: ik weet egt niet wat ik moet doen…
P: het nooit meer doen? :blush:
me: geloof me doe ik nooit meer want houd het niet vol…
P: awh
me: maar ik snap als je nog boos op me bent en niet mer met me wilt praten =)
P: en wat nou als ik je vergeef omdat ik teveel om je geef? :blush:

dus wij weer een heel gesprek en aan het eind:

me: ik weet niet wat ik moet zeggen…
P: zeg maar niks meer schatje want je hebt al genoeg gezegd (K)

ik was heel blij dat het weer over was en dat het weer goed was…nou niet voor lang :dry:

de volgende dag vroeg ik aan CH wat ze tegen hem zei dat hij tog met me wilde praten en zij zei veel dingen…maar ik wilde het tog weten dus ze stuurde me het gesprek.
ik lees het hele gesprek dat zij hadden toen ik aan het huilen was voor 2 uur…

om het kort te houden… zei wilde dat hij het goed maakte omdat ze niet wilde dat ik huilde en hij wist het niet…dus CH zei dat hij het voor haar moest doen en hij ging allemaal vragen stellen waarom en zo… en uiteindlijk na dat zij wilde dat hij het goed maakte of tenminste naar me ging luisteren ging hij haar schatje noemen en kusjes smiley sturen en wilde hij met haar cammen!!!

Nou hoe dom ik me voelde op die moment!! hij is egt mijn vertrouwen helemaal kwijt hoor!!

Maar het is dus zo dat ik die gesprek dus heb gelezen en hij daar niks over weet… maar ik weet dus niet wat ik moet doen?!

gewoon met hem praten ookal geloof ik egt niet in zijn woorden!
of het aan hem vragen en riskeren dat ie het gewoon uitmaakt ookal hebben we niks met elkaar =.=
of dat ie het gewoon ontkent en me paranoide noemt =.=?

xxx Cherry[/b]

Wauw, jullie typen allemaal zo… beloekokdosf.
But okay, let him go. Je kent hem niet eens, wie weet gebruikt hij jou alleen als afleiding.

en welke taal is dat dan weer?
Maar verder mee eens, je kent hem amper…

DRAMA OMG

heej sgatjuh wil ju met mu uit?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:\

dat soort taal.

Ik zou ook zeggen, laat hem los.
maar als je toch duidelijkheid wilt, vertel hem gewoon dat je het gesprek tussen hem en jouw vriendin hebt gelezen. dat zal wel een reactie van hem uitlokken, en dan kijk je wel weer verder.

Oh my fucking beautiful head.

SOWIESO DIE GESPREKKEN AL, DAN KAN IK JE NIET MEER SERIEUS NEMEN :grinning_face_with_smiling_eyes:

1. Typ normaal
  2. Hou dit soort gesprek nooit via msn or whatever, gewoon alleen als je hem ook ziet (dus in real life).
  3. Niet ieder liefdes probleem hoeft hier worden besproken, want daar zijn al genoeg topics voor.

Damn, wat zijn de mensen hier toch lekker aardig :dry:

Maar okej, ik moet hem dus los laten, maar hoe doe ik dat?

GOSH. ALTIJD, MAAR OOK ECHT ALTIJD WANNEER WIJ ANTWOORD GEVEN ZIJN WE NIET AARDIG. BETER DAN NIKS TOCH EH? =S

Nou je laat hem los.

Ja gewoon je handen opendoen en dan je arm verplaatsen en KEIHARD RENNUHHH

Hoe oud ben je? Ik weet niet hoor, maar als een man via een site met 2 meisjes camt, gaat er bij mij een alarmbelletje ringelen.

nou ja, ik kijk wel wat er gebeurt als hij weer online is.
tog bedankt voor het advies :bowing_man:

Ze kennen elkaar toch niet in het echt sukkel

http://www.vrijalmelo.nl/wp-content/uploads/2011/07/pedo-alarm-1.JPG

hij is 18 en ik 16 :bored:

ja das best een klote situatie… maar hij gebruikt je overduidelijk. Ik zou dit gewoon tegen hem zeggen, hem ermee confronteren. het liefste in RL, maar als dat niet kan via cam misschien?
succes in elk geval :slightly_smiling_face:

het is echt klote als je heel veel om iemand geeft en diegene gaat je vet lopen kwetsen.

en GIRLBOY 3. Niet ieder liefdes probleem hoeft hier worden besproken, want daar zijn al genoeg topics voor. >> al die andere topics gaan niet over haar probleem. als jij ergens een keer mee zit is het ook fijn als anderen je gewoon advies geven ofzo ipv. dat ze zulke dingen tegen je gaan zeggen. als je dit soort topics allemaal onzin vind, klik er dan niet op of reageer er niet op??

xsjelx bedankt voor je advies!! :bowing_man:

ik zal het zo snel mogelijk uitproberen als ie online is…hopelijk komt alles goed uit en zo niet?

dan moet ik maar verder zoeken denk ik :flushed:

Thanks dickhead.

Het is echt onzin dat hij jou gebruikt. Jullie hebben namelijk geen relatie. Sorry maar een relatie is wat anders dan via internet flirten met elkaar. Als je een relatie hebt vertrouw je elkaar, ken je elkaar, wil je elkaar vaak zien, ben je verliefd. Dus als je hem echt leuk vind, vraag hem een keer mee uit ga hem leren kennen.