I hate my job

Hallo iedereen, ik werk in een café en ik haat het daar zo erg. Ik kijk er telkens tegen op om te gaan. Ik moet binnen anderhalf uur gaan werken en ik blijf telkens maar denken dat ik echt niet wil gaan. Ik heb al tegen mijn moeder gezegd dat ik graag wil stoppen maar ik mag niet van haar :frowning_face: Vandaag komen er 20 mensen (aan 1 tafel) eten, dus het gaat echt druk zijn en ik sta er helemaal alleen voor want de rest gaat allemaal koken…

En als het druk is en ik doe iets fout is mijn baas zo onvriendelijk.
Wat kan ik doen? Ik moet zeker nog een week werken van mijn mama maar ik ben het echt beu dat ik me zo slecht voel voordat ik ga werken.

Uitleggen aan je moeder dat je het echt niet meer leuk vind, je je daar niet op je gemak voelt, en dat je baas onvriendelijk is.

en ontslag nemen.

Jouw moeder heeft daar niks over te zeggen, het is jouw leven. Dus ontslag nemen!

Gewoon ontslag nemen en een ander baantje zoeken!

Ik heb trouwens een beetje hetzelfde, maar ik ga nog even door, want ik heb echt geld nodig.

Ik ga nog een weekje werken en dan mag ik stoppen van mijn moeder. Maar ik weetniet of ik het nog zo lang volhoud…

upje

Ik vind het in deze tijden echt belachelijk dat mensen klagen dat ze moeten werken. Wees blij dat je überhaupt geld verdient. Tjeez, get over it. En een weekje houdt je echt wel vol hoor. De wereld vergaat niet.

Als je het echt niet leuk vindt zou ik stoppen.
Maar je moet wel werk achter de hand hebben.
Elke dag met lood in de schoenen richting het werk gaan is dodelijk.
Leg het je baas ook uit straks dat je er tegenop zit en dat je soms wat hulp nodig hebt.
Ik zeg altijd tegen mijn collega’s: liever 100 keer vragen, dan 100 keer fout doen.
Maar go for it vanavond, jij kan heus wel 20 man verzorgen.

Als je nog maar weekje moet zou ik even doorbijten. Ik weet dat het heel kut kan zijn. Ik vond het bij het restaurant waar ik werkte op gegeven moment ook echt niet meer leuk. Vond mn collega’s 1 voor 1 niet aardig doen tegen mij. Op gegeven moment had ik door dat het maandag heel rustig is en ik maar met nog 1 andere werkte. Dus voortaan ging ik elke maandag werken. Ik heb het wel 8 maanden vol gehouden. Maar weet nog dat ik een x huilend binnen kwam omdat ik echt niet wilde. Toen zei ik maar dat ik duizelig was van het fietsen ofzo -.-
Maar een weekje kan je nog wel. En als je echt echt niet wilt. Dan lieg even tegen je moeder en ga die paar uurtjes in de avond bij een vriendin zitten