I hate how much i love him.. :s

Ik vind al heel lang jongen B leuk, hij mij ook. In de vakantie gedate, hij heeft lieve sms’jes gestuurd en verkering zat er wel in. Op vakantie heeft hij niet ge-sms’t/gebeld. Mijn vriendin A zei dat hij een beetje met haar flirtte op msn. En toen hij eindelijk op msn kwam, vroeg ik of hij iemand anders leuk vond/mij niet. Hij ontkende, was boos en heb hem niet meer gesproken.

Terug van vakantie hoorde ik van vriendin J dat hij aan vriendin S had gevraagd of ze hem s’avonds een geil sms’je wou sturen, en of ze verder wilde gaan. Ze stuurde hem; ik ben mezelf aan het vingeren. En zat erover na te denken om af te spreken. Vriendin J heeft toen tegen vriendin S gezegd dat ze dom bezig was, en tegen B dat hij een klootzak was. Er is niks gebeurt tussen vriendin S & jongen B en vriendin S heeft me nooit verteld dat hij met haar flirtte.

Nu begint Jongen B weer met me te kloten/flirtten. Maar wat moet ik doen, moet ik hem laten gaan of niet? Het is echt een schatje, maar hij is player. Maar ik hou nog super veel van hem, en ik weet dat hij me nog leuk vind… wat nu?

jou LEUK vind?
hij wilt jou zeker ook voor de geile smsjes en om verder te gaan?
zo te lezen vind die je niet zo leuk als dat jij denkt.

Van hem houden is ten eerste al iets heel anders.
Ten tweede, zo’n jongen is gewoon fout.

je kan vast wel beter krijgen dan een player.
die jongens kwetsen je uiteindelijk toch wel, dat doet meer pijn dan de pijn die je nu voelt i guess…

of je egt van hem houd betwijfel ik, je bent gewoon gek op die jongen.
Maar ik denk dat je deze beter kunt laten gaan, hij zal je zoals hij op mij overkomt via dit verhaal alleen maar pijn gaan doen…

Ik heb het textje al 10x willen lezen maar ik raak in de war met die lettertjes. Beschouw het maar als een up :slightly_smiling_face:

oh ja precies zo’n typje was mn eerste vriendje. Wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben zeg. Die zijn het niet waard geloof me :slightly_smiling_face:

okee, die jongens is dus niet op jou.

waarschijnlijk is die niet op jou uit maar op de dingen die hij met jou wil doen.

naïef.

Echt veel mensen hier snappen niet wat houden van betekent. Jezus.

Hij is fout, raar, en is waarschijnlijk een oversekste aap.
En jij denkt dat dat liefde is? Eerder telefoonseks

Laten gaan.

Forget it :wink:
Echt niet doen, hij is fout!

heb hem lekker laten gaan, hij is het niet waard.
kutjong. Ik negeer hem nu volledig, en maak hem af met lullige opmerkingen :slightly_smiling_face:
moet hij maar niet playen.
Ik haat hem steeds meer
xx

Waarom nou weer zo’n ‘wannabe Engels’ titel?

En je gaat daar toch zeker niet intrappen :’)

Je geeft zelf het antwoord… die jongen spoort niet.

Je zegt zelf al dat hij een player is. Lijkt me duidelijk wat je dan moet doen.