I had the guts... wat nu?

Hoi hoi :slightly_smiling_face:

ik heb bijna 3 maanden geleden een hele leuke jongen ontmoet tijdens een festival. Ik keek naar hem en hij naar mij en er was meteen een soort klik. We hebben Facebook uitgewisseld en zijn aan de praat geraakt. En van het een kwam het ander en niet een al te lange tijd later vond onze eerste date plaats. Het was super gezellig en vooral heel erg spannend: is hij net zo leuk als toen? Daar kan ik heel erg kort op zijn: ja! De eerste date is er niks gebeurt, maar het viel in de smaak om bij elkaar te zijn. Omdat we best wel een eindje uit elkaar wonen kan dat niet vaak, dus besloten we regelmatig te bellen. Maar na een tijdje wilden we elkaar toch graag weer zien, en zo liep dat uit tot een tweede date. Het was weer heel erg gezellig, en toen we aan het wandelen waren pakte hij mijn hand. Ook knuffelden we veel langer en inniger bij het afscheid, we werden closer. Inmiddels was ik echt heel erg verliefd op hem geworden, en ik wist niet of hij mij ook leuk vind. Op de derde afspraak een week geleden was ik 2 dagen bij hem en bleef ook slapen, bij zijn zus op de kamer weliswaar. Maar ook dit keer was het erg gezellig, en weer een beetje closer. We hebben weer hand in hand gelopen, en we hebben tegen elkaar aan, hij met een arm om me heen, op de bank een filmpje gekeken. Aan het eind van de 2 dagen besloot ik hem te zeggen dat ik hem leuk vind, en hij zei dat hij mij ook leuk vind, en van het een kwam een relatie. We hebben die avond zelfs onze eerste kus uitgewisseld. :hugs:

Maar nu komt mijn probleem: ik heb sinds die dag niks meer van hem gehoord. Moet ik er nu achteraan gaan, of moet ik afwachten tot hij weer contact met mij opneemt?

XOXOX ShyMushroom

Ik zou zeker contact met hem opnemen, makkelijkste manier om duidelijkheid te krijgen!

Huh, een week lang niks van hem gehoord?! Wat raar! Ik vraag me af waarom je niet al wat eerder tegen hem bent begonnen, nu is het misschien zo’n awkward gesprek omdat jullie elkaar zolang niet hebben gesproken! Hij had ook wel wat mogen laten horen natuurlijk, ook raar van hem. Ik zou hem eens bellen ofzo, je vriendje.

je moet niet achter hem aan gaan,hij moet uitzich zelf iets van hem zelf laten horen.
Alleen raar dat hij niks meer van zich laat horen?
als niks meer van hem hoort,dan heeft geen intresse
ik vind alleen lulig voor jou,ik snap het alleen waarom zo moest gaan.

Raar dat hij niks meer laat horen terwijl jullie een relatie hebben. Ik zou er achteraan gaan en om duidelijkheid vragen.

Ik denk dat hij een beetje overwhelmd is zeg maar. Dat hij dit moet verwerken. Maar ik denk dat 1 week wel genoeg tijd is om te verwerken. Probeer eens contact op te zoeken zou ik zeggen. :slightly_smiling_face:

ik zou contact met hem opzoeken, maar niet gelijk vragen waarom die niks van hem heeft laten horen…

Ik zou wel contact zoeken. Ik zou willen weten hoe het zit namelijk :confused: