I got to tell someone I'm gay!

Heey allemaal,
ik ben al een tijdje aan het schrijven,
en ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Het gaat wel over een meisje dat lesbisch is.
Als je daar wat tegen hebt zou ik, als ik jou was, dit niet lezen of geen commentaar erop geven :]]

Dankjewel!

Eerste stukje:

‘’ Rustig het komt wel goed we zijn er bijna ‘’ zei ik tegen Sanne. Ik liep met mijn fiets en haar fiets in mijn handen, ik zag donkere bomen en een halve maan. Het stoepje was maar smal dus viel ik steeds om met die twee stomme fietsen. Ik keek naar Sanne ze liep hartstikke scheef door de drank en was bijna bezig met kotsen. ‘’ Wieeee ‘’ riep ze en verbaasd kijk ik om, ze lag op de weg en er kwam een auto aan. ‘’ Shit! ‘’ riep ik en probeerde haar weg te trekken. Het scheelde niet veel… helaas zag ik wel dat haar fiets helemaal kapot was. Ik zette de fiets aan de kant en probeerde hem mee te sleuren. Toen we thuis waren stuurde ik haar naar boven, ik liep zachtjes achter haar aan zodat mijn ouders niet wakker zouden worden. Ik trok voorzichtig haar kleren uit die ze ondergekotst had. Ze probeerde me te zoenen, ik duwde haar weg. ‘’ Waarom doe je dat … ik wil je en jij mij ook! ‘’ zei Sanne. En ze had gelijk … ik was al jaren verliefd op Sanne, maar ik wou haar niet … in ieder geval niet op deze manier. ‘’ Doe maar rustig’’ zei ik. En ik trok de rest van haar kleren ook uit en duwde haar onder de douche. Bluuugh, hoorde ik. Ik stond buiten de badkamer en zat op de grond, al jaren was ik verliefd op Sanne. Maar dat kon niet, Sanne is hetero en we waren beste vriendinnen al jaren lang. Sanne had bovendien een vriend van 21, dat is wel 5 jaar verschil. Haar keuze, maar nog steeds… treur ik elke dag. Toen ze uitgekotst was kwam ik overeind en pakte ik de deurklink vast. Voorzichtig deed ik de deur open, ik zag haar zitten. Ze lag als een balletje naast het douche gordijn die ze er schijnbaar afgetrokken had, haar make-up was uitgelopen en in haar haar zat kots, gatver dacht ik. Ik waste haar haar uit terwijl ze me probeerde te kussen, ik reageerde er niet op en ging verder met haar schoon te maken. Toen ze schoon was stond ik op en hielp haar met opstaan. Ze wankelde nog erg, we liepen de badkamer uit en ze keek verward in mijn roze kamer met alleen maar roze/rode spullen. Ik legde haar in mijn bed en aaide haar natte haar. ‘’ Morgen is alles goed, ik zal een emmertje voor je neerzetten’’ fluisterde ik. Sanne deed haar ogen dicht, en toen ik het emmertje neerzette keek ik eens goed naar haar. Ze had prachtig blond haar dat over haar bh sluiting viel, bruine ogen en een plat figuur met cup B. Ze was mooi, en ze had kleine sproetjes op haar neus. Ikzelf leek totaal niet op haar, ik had lichtbruin haar dat net over mijn schouders viel en blauw grijze ogen, mijn figuur was niet zo perfect, ik had een buikje en een wat dikkere kont. Ik bekeek haar nog eens, ze zag er nog steeds mooi uit in de oversized trui van mijn broer. Ik legde een deken over haar heen en gaf een kus op haar hoofd. Zelf pakte ik een deken en een kussen, ik probeerde het matras onder mijn bed te pakken maar toen bewoog ze, ik lig wel op de grond. ‘’ Welterusten ‘’ fluisterde ze. Ik glimlachte en wenste haar ook een goede nachtrust.

up!

Leuk begin! verder

onder mijn bed te pakken maar toen bewoog ze, ik lag wel op de grond. ‘’ Wel…

moet lag geen lig zijn?
en waarom een engelse titel en nederlands verhaal?
vind dat altijd zo vreemd

ja daar zat ik ook al aan te denken.

Sorry ik heb het niet helemaal goed nagekeken denk ik.
Maar ik had geen titel en ik denk dat mensen wel op deze titel afkomen dus had ik deze gekozen, maar als je graag wilt kan ik hem ook wel in het engels voor je posten xD

verbeterd!

haha nee dat hoeft niet hoor :slightly_smiling_face:

nice, mij heb je als lezer :slightly_smiling_face:

Nog even een nieuw stukje xD

Sorry als er spelfouten in zitten, ik heb hem nog laten controleren door een vriendin voor de zekerheid !

’s Ochtends werd ik wakker, ik keek mijn kamer rond en zag Sanne vredig slapen.
Ik zag mijn bureaustoel waar al haar kleren oplagen, ik stond op en pakte haar witte koltrui en haar strakke donkerblauwe jeans. Ik liep de trap af en keek ik in onze oranje woonkamer, hij stond vol met computers en 2 oranje banken, de tv stond nog aan op Nickelodeon. Fairly odd Parents dacht ik lachend. Ik liep de volgende trap af en liep langzaam naar de wasmachine. Ik gooide de kleren erin en deed de radio aan. ‘Even een peuk roken’ zei ik tegen mezelf. Ik stak hem aan en nam een diepe hijs, heerlijk. Ik liep naar de koelkast en schonk wat sinasappelsap in. Ik begon te dansen op de radio ‘’ Thats is just the price you pay’’. Wat ben ik toch verliefd op dat nummer van The Killers dacht ik in mezelf. Ik nam nog een hijs van mijn sigaret, waar ik ook verliefd op was. En drukte hem uit. Ik liep naar boven en pakte 2 handdoeken uit de witte kast. Ik ging even douchen, ik kleedde me uit, mijn te strakke jeans gingen maar niet uit. Ik begon eraan te trekken en het lukte niet. Ik bukte naar voren en begon nog meer te trekken aan mijn broek. ‘’ Kgggg ‘’ hoorde ik. ‘’ Ah nee’’ riep ik. Was mijn broek gescheurd. ‘’ Lekker bij mijn kont ‘’ mompelde ik. En natuurlijk ging mijn broek nu wel uit. Ik deed mijn roze v-hals shirtje uit en sprong onder de douche. Toen ik klaar was liep ik in mijn ochtendjas en natte haar in mijn kamer. Ik keek naar mijn spiegel en zag dat mijn make-up vandaag toch nog perfect zat. ‘’ Gelukkig maar, hé Sanne ‘’ zuchtte ik blij. Ik kreeg geen reactie en keek in mijn bed. Ze lag helemaal diep in de dekens. Ik keek op de klok en zag dat het al half 2 was, ik ging naast haar zitten en aaide haar door haar haar. ‘’ Goedemorgen lief meisje ‘’ zei ik zachtjes. Ik kuste haar op haar voorhoofd, oh god wat was ze mooi. En ik begon ook haar wang te kussen, langzaam naar haar mond. Oh wat proefde haar lippen heerlijk, zo zacht en kersachtig. Smachtend kuste ik haar bovenlip en onderlip, langzaam met mijn tong streelde ik haar lippen. Sanne deed langzaam haar ogen open en gilde het uit. ‘’ Wat ben jij nou weer aan het doen?! ‘’ riep ze geschrokken. En ze deinsde weg.

up!

Omg dat laatste, echt erg. Moet je je voorstellen dat je wakker word en je beste vriendin zit aan je moel te likken hahaha. Verder!

up:)

Heey
Bedankt voor de reacties :]
Ben blij dat mensen het wel waarderen xD
Hier een klein stukje!
Morgenavond post ik weer!

Ik werd helemaal rood en bedacht, ik kan nu ook zeggen waar het op staat. Dat ik al 2 jaar verliefd op haar ben! Misschien snapt ze me… maar misschien ook niet . ‘’ Eeeeeh, grapje ik wou je wakker maken! ‘’ zei ik nep lachend. Sanne keek me lachend aan en zegt : ‘’ Oh haha ik schrok al gek!, Doe dat nooit meer ‘’ en ze had de slappe lach. Ik zuchtte niet van blijdschap maar ook niet van verdriet, het was nu gewoon net zoals eerst.
‘’ Hoe gaat het eigenlijk met je? Nog erg brak ? ‘’ zei ik om maar van onderwerp te veranderen. ‘’ Oh haha wel goed hoor alleen beetje moe en misselijk ‘’ zei ze opgewekt. ‘’ Weet je wel wat er gisteren is gebeurd ? ‘’ zei ik zachtjes. ‘’ Eh nou eigenlijk half, ik weet nog dat we weg gingen van Pascal en dat ik niet best liep, en owja dat Mark zo ontzettend dom deed met dat apen dansje op de trampoline, hahaha weet je dat nog?! ‘’ zei ze met een grote glimlach. ‘’ Haha ja, er gebeurde nog veel meer ‘’ zei ik voorzichtig . ‘’ Oh wat dan ‘’ zei ze afwachtend. ‘’ Nou je probeerde met iedereen te zoenen ‘’ , stiekem lachte ik , ‘’ en je liep hartstikke scheef jonge! Je viel nog van je fiets en werd bijna aangereden, je deed echt idioot joh! Je stond ook nog te dansen op de bartafel van Pascal ‘’ zei ik lachend. Sanne werd helemaal rood maar begon uiteindelijk ook te lachen ‘’ Ach dat valt wel mee toch ! ‘’ riep ze blij. ‘’ Ja ‘’ zei ik rustig. Maar eigenlijk was er meer gebeurd die avond…

zo dat laatste stukje van de tweede was erg XD verder!

1 foutje: In het 2e stukje staat er koltrui in plaats van coltrui…
Maar je hebt er een lezer bij (=

hhhm… ik vind dat je iets te veel het woordje ik gebruikt :wink:
maar verder wel oke :slightly_smiling_face:

ik vind het een leuk verhaal hoor ^^
verder!

leuk verhaal! verder(:

Leuk! Verder! =)