i-doser

Hebben jullie wel eens gehoord van i-doser?
Heeft iemand daar ervaringen mee? Ik geloofde er niks van totdat ik verhalen hoorde van mijn vrienden die het hebben gedaan en ze hebben echt van alles meegemaakt, lijkt me nogal grappig om ooit uit te proberen.
Dit staat erover op internet.

I-Doser is een betaald computerprogramma dat beweert het high- en het stoned-zijn te kunnen simuleren, door middel van hoge en lage tonen voortdurend achter elkaar te laten afspelen. Zo’n afspeelbestand heet ook wel een dose, vandaar de naam I-Doser.

Bij het programma zijn verschillende soorten mogelijk, zoals cocaïne, maar een rustgevend effect is ook een optie evenals een koffiesoort. Het programma is bedoeld als surrogaat voor echte verslaving. De doses zijn verschillend qua tijdsduur. Je moet namelijk een hele dose (geluid) afluisteren. Je hebt sommige doses van 10 min, maar ook van 50 min. De bedoeling is dat je, je concentreert op het geluid. De beste manier is, om gewoon je ogen te sluiten en rustig op bed te liggen met een koptelefoon.

Programma (toevallig wil deze persoon de effecten van Alcohol proberen). http://www.i-doser.com/I-DoserV4Screen.jpg

(KAN OOK GRATIS GEDOWNLOAD WORDEN OVERAL)

up

Oke ik snap het misschien niet echt, maar ga je je door muziekgeluiden stoned voelen?

Heb het geprobeerd, maar ik vind het echt onzin. Je krijgt echt niet hetzelfde effect en dan moet je een uur vrijwillig naar noise liggen luisteren…no thanks:3

Ja ze zeggen van wel?
Vrienden van mij hebben het gedaan, eentje daarvan heeft zich echt heel stoned gevoeld en de andere echt dronken.
Een vriendin kan zich niks meer herrineren van die ‘trip’.
Ander meisje die had ‘hand of god’ ofzo geprobeerd? of de oerknal opnieuw mee maken. En nog iemand orgasme haha.

Het werkt voor geen meter. Ik raad het je niet aan. Wat wél leuk is (maar geen stonedeffect geeft) is zo’n video op Youtube. Typ ‘‘virtual berbershop’’ en doe je koptelefoon op! Echt heel grappig!

Ik voel er niks van.

Aaah ja! Die is leuk (:
link (er staan ook een aantal fakes op Youtube :/)

hahaha knippen en die zak over je hoofd, met scheren ging ik mn hoofdwegdoen!

Whoa, die virtual berbershop is geweldig :"D

een vriendin heeft het ooit met school als experiment gedaan en zij werden allemaal high:P ik weet zelf niet of het echt werkt

Dat heb ik een keer op de radio gehoord. Er bleek ook een geluid te zijn dat een orgasme kon opwekken :’)

Haha die is echt tof :grinning:

oh dat heb ik jaren geleden wel eens gedaan haha
voelde er helaas niks van… :frowning_face:

http://www.youtube.com/watch?v=6-KWL20ux24&feature=related

Holy shit. Ogen dicht en oordoppen/koptelefoon erbij. Stiekem vond ik dit dan best eng :"D

Eerst wil ik weten wat het is, en dat ik niet ga schrikken :stuck_out_tongue:

Het is een “Virtual haunted wood”, dus je hoort allemaal geluiden van een soort spookbos tijdens de nacht.

Je schrikt niet, maar doordat je je ogen dicht hebt, en de geluiden 3d zijn lijkt het zo echt en ga je allemaal dingen bedenken.

Wazig…