I don't wanna waste my love.

Hoi, ik ben begonnen met een verhaal over een meisje dat Maylinn heet, ze is net gedumpt door haar vriendje, brendt. en heeft het er erg moeilijk mee, Dan duikt Mason op in haar leven, een vriend van Brendt. hij zet haar hele leven op zn kop. en algauw denkt ze niet meer aan Brendt, maar er is iets mis met Mason, hij verbergt iets…

• Sorry als er spelfouten etc. in staan, k sta een 4,1 voor nl :blush: - Tips zijn altijd welkom :slightly_smiling_face:

“Hij zei wat!” Schreeuwde April luidkeels door de gang. Ik keek snel om me heen of iemand haar had gehoord. Ze gooide haar kluisje dicht en trok haastig het sleuteltje eruit. “April, komop hij bedoelde het vast niet zo. Pardon?” vroeg April verbaasd. “Denk je dat die gozer jouw hart kan breken en er daarna mee weg komen? No way! Ik zet hem wel op zijn nummer schat.” Ik liet me ogen rollen. “Hij vond gewoon dat het niet meer klikte tussen tussen ons.” Probeerde ik nog. “Daarom zoent hij eerst iemand anders op dr mond en besluit hij daarna dat he niet meer klikt tussen jullie.” Ze tikte tegen haar voor hoofd en maakte een gebaar met haar hoofd waarmee ze schijnbaar wou zeggen dat dat nergens op sloeg.“Dus waar is die gozer.” Ik antwoorde niet en ontweek haar vragende blik. “Ik zoek hem wel.” Bromde ze, en ze verdween in de drukke schoolgang. Ik zuchte en draaide ook mijn kluisje op slot en liet het sleuteltje in me tas verdwijnen. Ik had al die tijd gedacht dat Brendt en ik het perfecte koppel waren het ideale paar, maar ondertussen flikt ie het met een andere meid. Ik duwde nijdig de deur van de aula open. Niemand keek op, en ik voelde me onzettend kwetsbaar. Tot dat er een jongen met een Donkerbruin, gestijld kapsel op me af kwam gelopen

Leuk begin!
Een paar tips:
Misschien nog een extra keertje doorlezen, om spelfouten (zoals onzettend = ontzettend, voor hoofd = voorhoofd) en niet goedlopende zinnen te voorkomen. Ook komma’s plaatsen is wat fijner om te lezen, bijvoorbeeld bij: “Ze tikte tegen haar voorhoofd en maakte een gebaar met haar hoofd komma waarmee ze schijnbaar wou zeggen dat dat nergens op sloeg.”

Hopelijk kun je wat met de tips. Het zijn geen grote (spel)fouten die je maakt ofzo (sommige girlsceners maken fouten waar ik me wél aan kan irriteren), maar ik kan nogal kritisch zijn! haha.

ok, thy :slightly_smiling_face: die tips zijn idd erg handig, beter nakijken dus xD
x

Ja, je vergeet soms wat woorden en ik zou het wat netter typen… Ik bedoel dan ‘dr’ moet een hoog komma’tje tussen, en donkerbruin is niet met een hoofdletter. Verder is het wel een leuke schrijfstijl. Maar als ik eerlijk moet zijn, irriteer ik me hier wel aan. Maar ja, ik ben nogal perfectionistisch :blush:
Lees je mijn verhaal ook? (of gedeeltes, heel misschien heb je er nog iets aan)

tip;

“Hij zei wat!” Schreeuwde April ; als je erachter een werkwoord plaats moet die met kleine letter; “Hij zei wat!” schreeuwde April.

(:

verder btw.

doe maar verder :slightly_smiling_face:

leuk begin !