I dont no !

ik heb laatst een jongen leren kennen
hij is zo cute en lief !
hij is 14 en ik 13
hij zegt steeds op ping : Hij : heey schat enzo en ik: heey xx
laatst vroeg hij of ik mee een keertje naar de bios wil
ik zei natuurlijk ja :wink:
hij heeft zijn nummer gegeven
en vrijdag das dus 4 dagen geleden gingen we naar de bios
was zoo gezellig en leuk
en toen hebben we midden in de film gezoend
was zooo leuk !!
ik bel hem steeds of die nog een keertje wil afspreken
maar hij geeft geen antwoord
en laatst op msn zei helemaal niks en typte sorry ik heb geen zin ,
toen voelde ik me echt lullig !! <<<
ik denk dat hij me niet meer leuk vindt of …
wat moet ik nou doen

sorry beetje lang vehaal,
willen jullie mij alsjeblieft helpen
Xxx lookilove dankje alvast

Komt wel goed wacht gewoon wanneer hij wel wil praten.

Alsjeblieft, praat ABN. Je moet hem gewoon duidelijk vragen waarom hij steeds niet wilt afspreken? Meer kan je niet doen. Succes!

Niet te opdringerig zijn

het is: i don’t know (aa’) (titel)

anyway ontopic: ik denk da ie je toch een beetje heeft afgewezen nu…

Nee, hij kon gewoon even chagrijnig zijn.
en bedoel je niet ‘Know’ ? ;p

Misschien hem even met rust laten, als hij dan geen contact met je opneemt heeft 'ie je gebruikt.

niet kleven.

en het is i don’t know

sorry oeps te snel te typt :wink:

Waarom hebben mensen van 13 het al over pingen?

Wat is daar mis mee dan? ^^

Persoonlijk vind ik dat best erg.
Toen ik dertien was had ik de oude telefoon van mijn zus over genomen, wat nog een zwart wit telefoontje was en waar je enkel mee kon bellen/smsen. Daar was ik zo blij mee dat ik mijn ouders al belde wanneer ze net de straat uitreden, gewoon omdat ik graag dat ding wou gebruiken.

Er valt heel goed te merken dat toen ik 13 was, ik nog een ‘kind’ was, zoals vrijwel iedereen was. Alle 13jarige van nu willen dat kindzijnde overslaan valt me erg op!

maar dat komt omdat ik van mijn ouders en htc kreeg daar was ik zoo blij mee en dus heb ik nu ook ping daarop

:face_with_raised_eyebrow: niemand?.

http://media.tumblr.com/tumblr_liw2ovl5NY1qd8g0s.gif

sorry flauw :’) Maar ik moest er gelijk aan denken toen ik de titel las.

Komt wel goed johh. Als hij je leuk vind begint ie vanzelf weer te praten en anders is het een lulletje die jou niet verdient ^^

Toen ik 13 was had ik een Samsung J700, eentje die ik in groep 7 heel graag wilde, terwijl het eigenlijk een kut telefoontje is… Ik snap echt niet dat mensen zo jong al zoveel duurs krijgen. Hoe zal dat later wel niet zijn met onze eigen kinderen? Moeten wij hen dan verwennen met een iMat op hun 5e in plaats van een matje met wegen en autootjes?
Maargoed. Je kent hem pas een week ofzo, je gaat veel te snel. Ik zou de rust houden en wachten tot hij wat van zich laat horen als ik jou was.

misschien vind hij je achteraf gezien toch niet meer zo leuk? dat kan toch?
en als ik hem was zal ik ook gek worden van een meisje die me steeds belt enzo, dat zal me ook afschrikken.
als ik jou was zal ik hem gewoon even met rust laten. mocht hij wel in je geïnteresseerd zijn dan neemt hij vanzelf wel weer contact met je op

Whahaha dat plaatje! XD. K lachte keihard in de woonkamer . Maar ff ontopic: Ik vind dat je hem met rust moet laten. Ik vind dat hij maar gwn hoi moet zeggen ( Dus gwn dat HIJ begint met een gesprek ) Ik denk dat ie gwn weer praat als ie eraan toe is , Miss heeft ie wel iets te zeggen e durft ie dat nu niet. Hij praat wel als 't zover is.

@ladyjones Hahahaha een iMat, man dat zou ik nu nog wel cool vinden x]
Anyway, je bent 13, hij is 14… Het kan ook zijn dat hij het niet zo serieus neemt, zoals veel van die jongetjes. Niet lullig bedoelt hoor, maar jongens van die leeftijd zijn vaak minder serieus… of ben ik nou gek. Laat ook maar, ik zou het niet weten, toen ik 13 was, was ik daar nog helemaal niet mee bezig, so who am I to judge.