i don't get it :|

Verwijderd :hugs:

Ik denk dat jij hier teveel over denkt.

Mag ik aub terug naar de tijd dat ik me alleen over dit soort dingen druk hoefde te maken

Ik retweet de eerste twee berichten

Als jullie elkaar echt leuk vinden is dit allemaal niet zo belangrijk. Niet te veel hier blijven hangen en gewoon afwachten wat hij doet als jullie elkaar weer zien. (Aan zijn reactie te horen vind hij je wel echt leuk hoor dus don’t worry)

Ik zou voorzichtig zijn met concluderen of hij je leuk vindt. Maak eens een praatje en kijk of dat goed gaat.

aaah lief

al gedaan :slightly_smiling_face: we spreken elkaar best vaak & we hebben een klik als we samen praten maar er hangt ook een soort spanning tussen ons,snap je wat ik bedoel? ik hoop dat dat positief is…

^ Snap ik. Maar als je jong bent en verliefd dan denk je vaak teveel ergens bij. (Kijk naar mijn reactie en die reactie daarna.) Je wordt al super blij als hij naar je kijkt, maar dat hoeft niet altijd iets te betekenen. (Kan natuurlijk ook wel!). Maar probeer vooral echt contact te hebben en als dat goed gaat kan je altijd vragen of hij een keer iets leuks wilt doen.

Duidelijk :slightly_smiling_face: Nog een laatste vraag dan (ik had dit topic vorige avond al moeten ‘‘sluiten’’) wat is volgens jou echt een kenmerk dat hij zekerrrr verliefd op me kan zijn? bijv. altijd het initiatief nemen ofzo? (daarna stop ik echt promised hihi)

^Zeker weten doe je het pas als je het hem vraagt. Sommige mensen die verliefd zijn laten dat duidelijk merken, anderen niet, die wachten liever af. En anderen die niet verliefd zijn doen gewoon heel lang aardig, waardoor het ook weer verwarrend wordt.

Als je hem zo leuk vindt dan moet je zelf iets organiseren. Dus toon interesse, maak vaker praatjes, spreek hem aan op social media of vraag hem eens mee wat drinken oid. Als hij enthousiast is en er ook voor open staat is de kans al groter dat hij je leuk vindt en kan je het hem misschien eens vragen?

Je kan het topic zelf niet sluiten en wat @Zebra zegt…

Nou misschien schrok hij omdat hij niet had verwacht dat er iemand zou staan. Als iemand van je schrikt betekend het niet gelijk dat diegene je leuk vindt.

Als het in je eigen liefdesleven niet goed gaat en je dat zonodig moet afreageren op andere mensen & je als een misgunner moet gedragen gelieve niet reageren :’’’’’))))

Wat kunnen mensen jaloers zijn zeg… but idfc want ik weet al wat er aan de hand is. dan kan dit topic officieel gesloten worden. @Kopjechino, zou je dat willen doen?

Mn oude mentor stuurde dit in een mailtje naar mij:
‘‘Je weet niet wat er gebeurde voordat hij haar ging knuffelen. Dus als je de grap ervan niet hebt begrepen. Dat is logisch maar dat hoeft ook niet. Maar wat er vervolgens gebeurde … dat is interessant. Nu ga ik even dingen invullen met mijn idee er over. Het kan zijn dat hij jou heel leuk vindt maar de stap niet durft te maken. Nu was hij iets aan het doen bij iemand anders maar waarvan hij niet wilt dat jij het ziet want dan zou je hem misschien wel eens minder leuk kunnen gaan vinden. daarom dat hij schrok. en zo lief dat hij ging stotteren en zo’’

Soooooo misschien wel handig voor andere girls die hier oook mee zitten :slightly_smiling_face:

ps; btw ik verwijder t begintopic ff zodat dit topic sws binnenkort gewist zal worden

Wauw, zo te lezen gaat het bij jou ook niet top in je liefdesleven hoor, dus niet zeuren dat onze niet goed gaan, dat bepalen wij zelf wel…

Huh waarom zouden mensen jaloers zijn op iemand die ze niet eens kennen :’) Ik denk dat we wel betere dingen te doen hebben.

Als je geen meningen/adviezen wilt kun je misschien beter geen topic aanmaken. :cold_sweat:

Ben inderdaad suuuuper jaloers dat een jongen van jou geschrokken is!!!1 #relationshipgoals2k17