[i][b]Lachen[/b][/i]:lol:

[b]Meiden leven voor lol toch! :laughing:
Ik dacht leuk idee voor een tropic. Zet een grappig verhaaltje neer wat je hebt gehoort of meegemaakt & zodat wij ook meekunnen lachen.

Tip; lees deze verhaaltjes als je verdrietig ben, als je melig bent of gewoon als je even lol wilt hebben.

Ik zal zelf beginnen, eens even denken. Ow ja ik was een keer op een verjaardag en een vrouw zat te vertellen dat er ingebroken was in haar auto en dat ze haar radio hadden gestolen. Oké boeiend dacht ik maar niet heus. Pas toen ze verder ging snapte ik waarom ze het vertelde. Een week later hadden ze weer ingebroken want ze waren de speakers vergeten.

Ik weet even geen leukere maar ik hoop jullie wel![/b]

hahahahaha wat stom :p/

Ehm… tja, ik beleef best veel domme/geinige dingen maar vergeet ze altijd! Meestal als ik iemand uitscheld ofzo zeg ik stomme dingen, ik wou bijv. slut zeggen zeg ik slot, of kneus zeg ik knoos, dat soort dingen. Ik ga eens diep nadenken.

we kennen allemaal de filmpjes van kud wel… dat groene en roze poppetje die alleen maar heeeel domme grapjes maken… zo heb je dan: “wat is dat voor snor?.. - het is een baardje… - OOOO” en “wat is dat voor kapsel?..- het is een orkastaart…” (die vin ik trouwens errug grappig) maargoed… ik liet ze zo aan me moeder zien en die vont t ook wel melig… later op de avond zeg ik zo tege der… wat is dat voor kapsel?? zegt ze: het is een baardje… had ze ze door elkaar gehaald… ik lag totaaal dubbel :grinning_face_with_smiling_eyes:

vandaag hadden we tijdens engels een paar grappige wat zit er in het midden van Parijs wat niet in het midden zit van Londen en Parijs iedereen nadenken, de Eifeltroren enz. kwamen langs maar het was de r en de i
parijs
londen
milan

en wat is er net zo groot als een nijlpaard maar weegt niks, z’n schaduw :pXD

nou ja hoop nog meer grappige dingen te horen :slightly_smiling_face::wink:

Leuk idee! :slightly_smiling_face:
Maar ik weet nu nog niet zo veel …
ik ga het wel allemaal lezen, xD

ik fiets met mn vriendin, en ik probeer een tak mee te slepen, tot OVER de brug, schreeuw ik en dan vlak NA de brug, knapt er een spaak door mn band hee, vet eng :open_mouth: Maar toen belde ik mn paa op om me op te komen halen: riep ik door te telefoon:

Pa, moet je es horen, ME BAND IS GEPLOPT

Hilarisch!

Mijn vriendin vertelde laatst dat een kennis van hen die nederlands is maar in het buitenland woont in het vliegtuig zat en begon te praten met de man naast hem. ze waren een beetje aan het kletsen en de kennis vroeg wat de andere man voor een beroep had. Die zegt, dj. Owwk, ok, leuk, leuk. Hoe is het nou? Ja is een prima beroep. Reis je veel? Ja, soms de hele wereld over. Leuk, leuk hoor. Verdient het een beetje? ja, verdient wel aardig. Ok, mooi mooi. Heb je ook echt zo’n artiesten naam? Ja, tiesto. K, leuk leuk, dus het verdient wel lekker? Ja, verdient wel goed.

Kennis komt aan en vertelt tijdens het thee drinken dat hij naast een dj in het vliegtuig zat. 'Kennen jullie hem toevallig, iets van ties, tiesto ofzo? Iedereen zat echt van, ooohh, wat?? ZAT JE NAAST HEM??? gek, dat is 1 van de beste djs in de wereld:P
'En verdient dat een beetje:P…

Ja nou was tijdens wiskunde, en wij hebben altijd wiskunde in een computer lokaal. Maargoed ik zat naast mijn beste vriendin en naast een vriend van me. Die vriend van me heeft een ooievaarsbeet. Vroeg mijn beste vriendin aan hem ; ’ deed dat pijn toen je werd gebeten’

Nou ik lag helemaal onder tafel van het lachen XD En zij moest huilen van het lachen :smirk:

In mijn groepje in de klas zitten 2 jongens en ik en nog een meisje.
We zaten onder een stiltemoment zo te fluisteren. Het meisje zei tegen de 2 jongens ja Wendy heeft een pony (haar). En toen zei een jongen “Een pony in de wei?” en de ander zei PAARD VAN SINTERKLAAS!B) Maar het was dus eigenlijk over mijn haar . We hebben ons kapot gelachen onder de stiltemoment dus iedereen ons horen giechelen :stuck_out_tongue: Gwhaha.

Weet je waar je ook kan lachen? Bij de topic meest domme opmerkingen
echt lol. Moet je even de zoekmachine gebruiken, :wink:

allemaal leuke dingen, hahaha, ik ga zo meteen kijken bij die opmerkingen :wink:

een vriendin van mij vroeg een x aan d’r vriendje waarom die z’n lerenjas nooit aan had als het regende waarop hij antwoorden ‘dan gaat het weer erin zitten’ een paar dagen later heeft hij die jas weer niet aan als het regent en ze vraagt ‘waarom heb je die jas niet aan, ow ja dan gaat ie roesten’ Ik lag helemaal ik een deuk.

&& nog een dit is meer een verhaaltje maar het is wel grappig (vind ik)
ik was aan het fietsen met een vriendin en we gingen over een brug maar die brug had treden en daarnaast een heel smal randje waar net je fiets tussen kan (klinkt een beetje raar maja) dus we wilden weer naar beneden en ik dacht ach ik doe hen gewoon tussen dat randje (het was zo’n brug hier gingen we weer naar beneden> l__ < en hier omhoog)) en laat hem dan los gaat ie vanzelf naar beneden dat was ook zo pas toen die bijna beneden was had ik door dat hij de sloot in zou rijden ik wou hem nog tegen houden, ik had geluk want het voorwiel lag er al wel in maar de fiets lag nog op de kant (toen was ik bijna m’n fiets kwijt)

Eergister toen ik bij een vriendin ging slapen waren we heel erg melig.

Toen kwamen we ineens op een idee, door een lijmstift van de Bijenkorf, want daar stond een telefoonnummer op van de Bijenkorf xD
Dus wij waren supermelig en ik ging bellen, ik zei zo:
Ik: Hallo met Els Janssen, verkoopt u nog bijenkorven?
Zij: Pardon?
Ik: Verkopen jullie nog Bijenkorven?
Zij: Nou, ik weet niet waar je het over hebt, misschien…
Toen ze nog midden in een zin was, hing ik op.
We hadden helemaal de slappe lach xD

Eigenlijk is het best flauw, maar op dat moment was het lachen ;p

HAHAHA dat is echt grappig XD

UP !! Wil meer horen ^^
zelf kan k niet direct op iets komen ff denke …

We zaten in de klas, en hadden wiskunde van de saaaaiste leraar ever.
Maar ik en mijn 2 vriendinnen zaten bij elkaar, en we gingen doen durf of de waarheid doen. Mijn vriendin had doen, en ik zei ; laat zo hard als je kan een nepscheet. Zij: Nee. Een paar minuten later moest ze niesen, en er kwam een harde scheet achteraan. Wij lagen dubbel en zij kreeg een rooie kop :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik en een vriendin zaten bij Nederlands.
En we staan er een beetje om bekent dat wel hele slechte en droge humor hebben zegmaar.
En ik zag een kruimel liggen van mn ligakoekje.
En ik fluister zo naar mn vriendin : hee mar! Durf jij die kruimel in Kim der nek te pieken?
En zij pakt zo die kruimel en piekt hem naar kim toe.
Maar ik weet niet wat er gebeurde maar opeens kreeg ik toch de slappe lach daarom. Echt ik kwam niet meer bij , En iedereen keek ons aan van wtf? En toen moesten we zoals eingelijk elke les uit elkaar gaan zitten haha.
JAAAAA LEKKERE SLECHTE HUMOR WEEEEEEEER

Hahahaha die is leuk!! Wel genant voor je vriendin haha!

Laatst zat ik achter de kassa en ik lach ZO plat dat ik niet meer fatsoenlijk tegen klanten kon praten

Oke het ging zo.
Bij super de boer moeten wij cassières altijd vragen om een Rocks Pasje

http://www.autovanoorschot.nl/upload_files/rocks_pasje.jpg

spaart u ook zegeltjes? bonuskaart of airmiles?
jeweetwel.

Maarja
ik vroeg dus aan een oudere meneer:
Heeft u een rocks pasje?
Maar hij had het niet verstaan! dus hij zo:
Wat vroeg je nou? Vroeg je nou of ik een boks pakje heb?
Ik moest al lachen, maar die vent zei er ook nog achteraan:
Ja, dat had ik wel, maar dat was in de tijd dat ik nog geslagen werd
Ik werd helemaal rood van het lachen! serieus , ik kon nog geen wisselgeld meer teruggeven
en toen had hij ook nog een zoon (die was denk ik in de 40 ofzo) en hij had zon keiblije kop en die zei ook nog iets, maar ik weet ff niet meer
maar het was echt hilarisch!

hahaa geniaal! wel genant =P

Ik liep stage in een groep 5 en had een les met bonen planten gegeven.
De laatste dag bekeek ik met hen de resultaten en de leerlingen mochten de bonen/planten er niet uithalen.
Volgende gebeurde:
[L]: Juf, mijn boon stinkt.
~~~~~~~~[I]: Stinkt? Hoe kan je dat weten dan?
*houdt boon voor mijn neus
[L]: Nou, ruik maar!
~~~~~~~~
[I]: Maar hoe kan dat nou? Je boon kan er helemaal niet uit, dat hebben we net afgesproken.
[L]: Jaaa jufff!! M’n boon sprong er net zomaar uit!!
*ik heb een uur in een deuk gelegen