i am freakin out!

Er is nu dus een jongen die mij leuk vind, ik hem ook opzich wel. Maar ik denk dat hij mij leuker vind dan ik hem. Ik ben gewoon bang, omdat ik geen ervaring heb met jongens (ben 16) en straks geef ik hem het gevoel dat ik hem wel heel leuk vind! Ik weet t gewoon niet, dat is het gewoon! Ik ben nog nooit verliefd geweest, naja 2x een beetje, maar dat waren meer op jongens die ik toch niet kon krijgen :stuck_out_tongue:. Ik krijg gewoon elke keer een angst gevoel, ik weet gewoon niet waar het vandaan komt. Ik had hem een kus gegeven en toen wou hij tongzoenen en toen durfde ik gewoon niet en raakte in paniek!! Het was gewoon te beschamendā€¦ mijn vriendin lachtte me uit daarom, maar zijn snapt me gewoon niet en het ergste is nog dat ik mezelf niet snap. Ik weet dat ik wel dingen heb meegemaak enzo, ik heb ben helemaal niet zelfverzekerd over mezelf maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Door gaan met dit, of weer weglopen (de veilige manier) zoals ik altijd doe. Ik heb gewoon het gevoel dat niemand me begrijpt en ik voel hier echt kut over, kan iemand me helpen??

xxx

Wat is nu precies je vraag?

Bindingsangst?
Of misschien vindt je hem wel helemaal niet zo leuk.

Denk misschien bindingsangst en onzekerheid. Je moet voor je zelf uitzoeken wat voor gevoel hij jouw geeft, bezorgd hij je kriebels in je buik als je hem ziet? Krijg je er knikkende knieƫn van, wordt je er verlegen van? Dan zul je vast ook een crush op hem hebben.

En als je bij je zelf denkt, ja ik vind hem dan toch wel leuk, dan moet je er niet voor wegrennen, je kunt het op zn minst proberen toch?

En wat stom dat je vriendinnen je uitlachen, erg kinderachtig. Niks van aantrekken. Maar je hebt ook nog nooit gezoend? Want het is helemaal niet eng als je eenmaal bezig bent, alleen er aan beginnen vond ik super eng, en daarna denk je; oohā€¦ was dit het nou? pff easy. Je moet jezelf gewoon over een soort drempel tillen, en daarna zul je je veel zelfverzekerder voelen.

Bedankt voor de reacties!

xxx