Hyvesss

ik heb ff een vraagje over hyves; als je iemands voor- en achternaam intypt bij zoeken, dan staat diegene er ook meestal, maar als je mijn naam intypt sta ik er niet.
Kan ik ergens instellen dat mensen mij wel kunnen vinden op Hyves? :slightly_smiling_face:
Want als ze alleen mn voornaam opzoeken kunnen ze wel op honderden pagina’s zoeken haha.

Eeh ja, rechtsboven bij mijn menu, klik je op algemeen, en dan bovenaan staat je naam enzo, en daarnaast staat ‘wie mag het zien?’ en daar kan je het instellen.

Dat heb ik nu ingesteld, maar als ik mezelf dan opzoek, dan sta ik er nog niet bij?! :stuck_out_tongue:

Huh wat raar. Je hebt dus ingesteld op hyvers of iedereen? Ok dat is een domme vraag :’) Nja, dan weet ik het ook niet, entschuldigung.

Meestal kun je dan pas na 24 uur ook je achternaam opzoeken. Maar mij lijkt het niet slim om je achternaam gewoon beschikbaar te stellen voor iedereen, je weet niet wat voor een freaks er allemaal op Hyves zitten. Mijn achternaam is alleen zichtbaar voor vrienden.