hyves?

haaay,
kvind dus een jongen op school van zien heel leuk en nja hij kijkt ook best vaak naar mij :flushed:
en vele zeggen dat ik hem moet toevoegen op hyves,
maar kvind dat nogal een raar idee (omdat ik nog nooit met hem heb gepraat ofzo en niet in hetzelfde jaar zit enz.)
wat vinden julie, doen of niet?

Uuh ik voeg zo nooit iemand toe op hyves ( ik vind hyves raar )
Maar als ik jou was zou ik hem gewoon toevoegen, iedereen voegt iedereen toch toe op hyves dus waarom zou je hem niet kunnen toevoegen.

upje.

Tja als je zeker weet dat ie naar jou terug kijkt… Waarom niet?
Goede manier om contact te leggen toch =)

Doe het gewoon. En dan vraag je via hyves zn msn.

doe gewoon! je moet toch een stap zetten. ik bedoel; de hele tijd en elke keer weer naar elkaar kijken daar kom je niet echt ver mee. doe gewoon toevoegen, en dan later misschien msn, enzoo;)

good luck!!

Ik zou het ook doen!
Zo te horen vind hij jou ook leuk :slightly_smiling_face:
Wie niet waagt wie niet wint… toch?

Dat heb ik ook een keer gedaan hoor. En toen hadden we een soort van eerst, (was 6 maanden geleden) en i still love him, maar om een mysterieuze reden was het niets geworden.

En anders moet je bedenken hoe jij het zou vinden als iemand je van school die je alleen van het zien kent toevoegt op hyves, ik zou het geen probleem vinden.

hahaha, gewoon doen !
ik heb dat zelf ook gedaan alleen was ik wel wat te schijterig en heeft mijn nicht voor mij gedaan, hij had jammer genoeg niet gereageerd van ‘wie ben jij’ ofzo. Maar ik kan wel nu zien of hij online of niet is :slightly_smiling_face:

Gewoon doen ! Zo ben ik ook met degene in contact gekomen, die ik leuk vind, en we hyven nou fckking veel :grin:

Juist gewoon doen, niet geschoten is altijd mis ofzo (’:

Ik zou het wel doen,
anders kan je nog iets bij je uitnodiging zetten:
´Misschien ken je me wel van school :wink:
of iets anders :stuck_out_tongue: Succes.

nee je moet eerst krabbelen ; jij zit toch bij mij op school!
dan kan je gaan praten en heb je niet de kans dat hij niet zegt: wie ben jij, en nog geen gesprek aangaat.
en dán pas toevoegen (:

Gewoon doen.
Wat heb je te verliezen? (:

Ik vind hyves ook raar.

Ik kom echt niet verder dan 129 ‘vrienden’
Soms ken ik wel iemand, maar dan weet ik niet of diegene mij kent, dus voeg ik hem/haar gewoon niet toe.

Tip: zorg dat je deze week gewoon een praatje maakt, desnoods je naam zegt en hem dan toevoegd, dan heb je meteen ook kans dat hij je gaat krabbelen (waarom klinkt dat toch zo dom?!).
En missschien kan je dan meteen zijn msn vragen. Ook handig.
Zorg tenminste dat je hem een beetje meer kent, want als iemand kent, of tenminste, mee gepraat hebt, lijkt het ook minder opdringerig om iemand toe te voegen.

‘jij zit toch bij mij op school’ komt zo wannebe veel vrienden hebben over en net alsof ze zelf niet weet dat hij bij hun op school zit

vind ik nou ook. dus dat niet gaan doen.

hoe kom je daar nou weer bij? hij kan ook om andere redenen kijken, toch?