hyves reacties

ja de mijne zijn dus een beetje zo haha .

Als ze het beter weten zouden ze moeten weten dat ze het niet beter weten XD.

hm idd … Ik ben ook best snel jaloers op jongensgebied kom ik nu dus achter , hij dus niet .

haha wat een zin ik vat hem niet helemaal denk ik ? :blush:

XD. Ze denken dat ze het beter weten. Maar als ze het echt beter wisten, dan moesten ze weten dat jij het het beste weet.

Mijn moeder vroeg ook wat voor jongen mn vriendje was omdat ik het het beste weet :3
Toch wel weer handig :’]

oh zo haha . pff jij hebt lucky dan met je moeder . De mijne is niet zo makkelijk want hij is ouder , niet echt knap , en ik zit oop het vwo en hij heeft zn diploma niet eens gehaalt op het vmbo :blush:
dus dat zijn redenen waarom ik het lastig vind om over hem te vertellen aan mn moeder .

Oh. Ja dat is kut :l. En hij reageert ook nog zo bij andere meiden Ö. Dan zou ik proberen erover heen te komen. En ik denk dat ie het ook niet meent. Al die lieve dingen die die zei. Flirten is namelijk goed voor je zelfvertrouwen en als je het veel doet en die gene terug flirt wordt je daar ook weer gelukkig van. :3

ik houd gewoon te veel van hem om hem te laten gaan :flushed: ja het is een moeilijke situatie men .

-

idd , dankjewel voor je begrip ! :slightly_smiling_face:

Leer nieuwe jongens kennen. Werkt perfect. Is bij mij ook zo gelukt ^^. En daar heb ik een vriendje aan over gehouden die echt van me houdt. :3

hmm misschien wel een goed idee , dan vergeet ik hem wel denk ik en hoop ik :slightly_smiling_face:

Haha, als je een leukere jongen tegen komt ben je um zo vergeten :’]
Maaruhm. Ik ga :’]

ja meis , als jullie niks officieels hebben dan kan die zoiezo doen wat hij wilt.
maar ik heb hetzelfde! ook zo jongen we hebben wel iets maar ook niet officieel, en hij plaats ook bij allemaal foto’s van meisjes: lekker ding, geill ben je enz.

Hmm, ook al is het niks officieels, ik snap dat je je kut erom voelt, zo zou ik mezelf ook voelen…
Ik denk dat je gewoon wat rustiger aan met hem moet doen, dan heb je minder kans dat ie je nog meer gaat kwetsen…
Probeer wat afstand te houden, dan kan je kijken wat ie doet.
En ik zou er nog wel een xtje over beginnen…

Zoals al gezegt word, hij is niet van jou,
en volgens mij flirt ie er gewoon lekker op los.

[Klinkt hard… sorry.]

Als hij dat tegen veel meiden zegt, dan is hij jou toch niet waard?

idd.

Die jongen is jou niet waard…ik heb precies hetzelfde meegemaakt met een jongen, en ik kwam erachter dat hij zelfs tegen mijn zusje lekkerding enzo zei…

Hij zei dat ie niks van haar wilde, maar dat ging echt te ver…

Precies wat ik dacht.