hyves reacties

hee ik heb even een vraagje want ik voelde me hier best kud over .
Deze week zat ik een beetje op hyves . En ook op de hyves van mn soort van vriendje . ( ja het zit heel ingewikkeld we hebben wel iets maar niet echt officieel . ) Toen kwam ik er dus achter dat hij allemaal reacties plaatst bij meisjes zo van :
lekkerding :hearteyes:
lekkere dame .
Ik wist niet wat ik er van moest vinden maar voelde me wel gekwetst !
Wat zouden jullie doen als je vriendje dit deed ?
Ik heb hem er wel op aangesproken ik vroeg ; wat zou je doen als ik dit deed bij jongens .
Toen zei hij ; ehm niks :x
dat was het .
Maarja mijn vraag dus wat zouden jullie doen als je vriendje dit deed , en wat moet ik doen ?
alvast bedankt :’]

Hij is niet van jou… Dus laat het erbij! Je kan niemand dwingen.

Tja, dat krijg je als je niet iets ‘officieels’ hebt, je kunt er weinig tegen doen…
Je zou het hem alleen kwalijk kunnen nemen als jullie écht iets hadden.

Jullie hebben niks officieels. Jullie kunnen gaan en staan waar jullie willen.

hmm ene kant het is niet officieel dus je kunt niet echt iets doen, maar andere kant is het wel nasty van hem want hij toont wel interesse in andere meisjes!
Misschien moet je het er met hem over hebben dat je er mee zit.

ja het is niet officieel maar hij is wel van mij een beetje . Ik bedoel hij houd echt van mij beweert hij en ik van hem . Alleen de reden dat we niet echt iets hebben is dat hij ouder is en mijn ouders hebben daar problemen mee.

Het kan ook geen beetje zijn. Of helemaal, of helemaal niks. Ookal is ie ouder… Als jullie dan echt wat hadden moesten jullie aan jouw ouders laten zien dat ie echt te vertrouwen is. Had je moeten zorgen dat jouw ouders hem ook wel leuk gingen vinden en hem vertrouwden.

Maar zo gaat het dus niet lukken, hè.

hm idd misschien moet ik mijn ouders erover inlichten maarja . Ik zit er dus wel mee dat hij allemaal zo reageert bij meisjes . Ik bedoel als hij dan zeg dat ik mooi ben hecht ik daar geen waarde meer aan . Hij zegt dat tegen al die meisjes op hyves …

Jullie hebben idd niet officeel.
maar das ook weer zo lullig om zo’n iemand te hebben .
je kent hem en vertrouwt hem en houd van hem.
en hij ook van jou maar hij gaat ook met andere chicks praten.
en das ook weer niet zoo leuk . ik zou dan best schrikken ofzo.
naja ik begrijp wel dat je er mee zit hoor. :slightly_smiling_face:

jaa idd je begrijpt me haha :slightly_smiling_face:

Dus je ouders zeggen dat je niks met hem mag hebben, twerijl ze um nog nooit gezien hebben? Dat is best gemeen. Straks is het wel een harstikke leuke jongen. En willen ze je het geluk niet geven. Of is het zo’n heel lief nerdje dat alles voor je over heeft en zo xd. Ach je weet maar nooit.

Toch, als ik jou was, zou ik er niet meer aan beginnen. Schijnbaar meent ie het niet echt.

Ja het is een beetje een rare situatie haha . Want ik ken hem door zijn zusje en ik ga met haar om . Maar mijn ouders hebben al wel een beetje door dat ik hem leuk vind . Maar hij is niet de knapste , en mijn ouders gaan nogal af op uiterlijk . Dat is het probleem ook nog .

Dat je ouders op zn uiterlijk af gaan vind ik nogal raar. Het lijkt mij dat hoe knapper ze meestal zijn, hoe meer playerig ze doen. Dus hoe ‘slechter’ voor het meisje.

Niet ieder ouder is zo. Ik ken ook moeders die jongens voor hun dochters willen die bij elkaar ‘passen’. Ach…

Ik denk dat je kind dat het beste weet? XD

ik denk niet dat je er echt iets kunt tegen doen omdat hij niet je vaste vriend ofzo is. maar als mijn vriend dat zou doen, zou ik het echt niet leuk vinden. we zijn allebei best jaloers en hij zou het ook niet leuk vinden als ik het deed. =)

Ouders willen ook het beste voor hun kind. Ze denken dat ze beter weten :stuck_out_tongue: