hyves, ja of nee?

hee,
nou oke ten eerste sorry als ik je hiermee verveel.
maar k twijfel nogal en ik heb ff de mening van anderen nodig.
'nou oke: ik mocht dus nooit hyves van me moeder, nogal -ingewikkeld verhaal. maar in ieder geval begon iedereen 2jaar geleden daar dus al mee. ik vond het nooit leuk als iedereen op hyves zat enzo, ik wou het ook graag. en nou heb ik mijn moeder sinds kort zover gekregen dat het haar niks meer interesseert en ik moet maar doen wat ik zelf wil. tsjaa vraag ik mezelf dus af of het wel de moeite waard is om nu nog zo’n profiel aan te maken, aangezien hypes wel snel overgaan en het een beetje raar is om na 2jaar pas met hyves te komen… maar aan de andere kant zou ik wel graag weer mensen terugvinden van vroeger enzo. en anders zit ik er toch wel vaak op (ookal zonder profiel).
nou is mijn vraag wat jullie vinden. moet ik gewoon wachten tot de hyves-hype is overgewaaid of kan ik er echt niet meer omheen en moet ik gewoon eentje aanmaken?
bedankt xx
(sorry voor je tijdverspilling enzo)

Je moet het doen omdat je het leuk vind. Dus omdat je wil weten hoe het met die mensen van vroeger is en niet omdat het nou zogenaamd een hype is. En wat maakt het uit dat iedereen het 2 jaar geleden al had, als jij het nu wilt dan neem je het toch nu? Wat maakt het uit dat andere mensen ervan vinden?

Als jij het wil moet je het doen. Alleen je moet oppassen want de politie en de belastingdienst zitten erop :stuck_out_tongue: dus die kapitale villa van je ouders terwijl je moeder een uitkering heeft zou k der maar niet op zetten :stuck_out_tongue: wuhahaha (wel serieus) en jouw fotos kunnen misbruikt worden. Mensen die ruzie met jouw hebben kunnen je fotos jatten en een filmpje op bijv youtube zetten over wat voor een zgn slet jij wel niet bent. Een meisje dat zich misschien als iemand anders wil voordoen kan jouw foto gebruiken om met een jongen te chatten en hij denkt dan dat jij het bent. Niet zo leuk als je diegene dan in het echie tegenkomt en al dan niet komt vertellen over jullie geweldige chatsessie…maarja je kan je profiel wel op niet zichtbaar instellen.
In ieder geval denk er goed over na en dingen die je op internet post blijven heeeel lang daar rondhangen zelfs al heb je ze verwijderd. Want overal wordt een back-up van gemaakt. Maar eigen keus, als jij wil hyven moet je het doen. Heb je genoeg aan de mensen in je msn-lijst dan doe je het lekker niet

Maak hyves aan ^^
Het is leuk!(vind ik dan)
en trouwens,hoezo hypes? doe gewoon wat je zelf wilt ^^!

Gewoon doen! Als het overwaaid en jij heb er dan ook genoeg van gehad dan stop je er zelf ook gewoon mee :stuck_out_tongue:
Al denk ik niet dat het echt snel overwaaid … Het is wel lekker makkelijk en goedkoper dan smsjes , zo’n krabbel sturen
Maargoed tegen degene hierboven … Zo erg is het echt niet hoor :wink:
Wel moet je je krabbels + foto’s niet zichtbaar laten maken voor vreemden (kan je instellen)

Indd, als jy t leuk vind, gewoon doen!
En je moet indd ook instellen dat niet zomaar iedereen je krabbels enzo kunnen zien. Ik ken iemand die was ontslagen omdat’ie iets op z’n hyves had en z’n baas had dat gezien ofzo.
En al zat jongens die in aanmerking zijn gekomen met de politie door bedreigingen enzoo…
Dus stel t gewoon prive in :slightly_smiling_face:

ja,ik was zoiezo van plan om privé in te stellen.
maar ik denk dat ik wel eentje ga aanmaken ooit :stuck_out_tongue:
bedankt x

Zo te horen wil je het gewoon graag, dus laat die hype zichzelf fucken en maak gewoon een account aan :]

Hyves is wel meer een blijvertje dan sugabaes of partypeople enzo. Omdat het wat normaler is,
maar gewoon een profiel aan, er zijn er wel meer die nu pas een profiel aan maken.

ik denk niet dat hyves zo snel overgaat als ik eerlijk ben hoor

ik bedoel niet alles gaat over hoor
msn gaat ook niet over dusja