Hyves Goldmembers; wat zie je precies?

Hierbij een vraag aan iedereen die Goldmember is op hyves; ik vroeg me af wat je precies ziet bij je/het aantal bezoekers?
Zie je de naam van degene of alleen een paar hints ervan?
En wordt het tijdstip dat diegene op je hyves kwam ook vermeld?

P.S. Halen jullie er verder helemaal uit wat er in het Goldmember lidmaatschap zit?

dat vraag ik me ook altijd af…

Ik heb zelf geen goldmembership, maar ze kunnen dat idd zien ja. Maar iedere hyver kan dat afschermen! Bij je instelling oid kun je aangeven of je wilt dat mensen zien dat je op hun profiel komt of niet.

Oh, je moet bij privacy kijken en dan bij statistieken…

Owja, dat heb ik ook gelezen.
Dan moet je maar net het geluk hebben dat degene die je wilt tracken, die gegevens op zichtbaar heeft staan.

Hebben andere mensen nog antwoorden op mijn vragen?

Ik ben goldmember geweest en je krijgt een soort extra blokje op je pagina met daarin de bezoekers die je die dag op je profiel hebt gehad. Geen hints, gewoon echt de bezoekers. Het tijdstip volgens mij niet, de dag wel.

Ik heb geen idee, maar het interesseert me vrij weinig wie me profiel bezoekt. Hij is gesloten voor mensen die ik niet ken, dus kunnen alleen bekenden zijn.

Ik ben Goldmember! Hier wat informatie :slightly_smiling_face:

• Je hebt meer smileys! (persoonlijk maak ik hier het meest gebruik van t.o.v. de andere goldmember functies, maar zit eigenlijk niet meer zoveel op Hyves de laatste tijd…)
  • Bij statistieken kun je o.a. de hoeveelheid bezoekers per week zien, de drukste dag, de rustigste dag.
  • De gemiddelde leeftijd, geslacht, woonplaats en opleiding van je bezoekers.
  • Van waar je bezoekers komen (bijv. via een vriend/in of via een bepaalde foto waar jij bent getagt)

^^ Overigens dit over die statistieken is alleen zichtbaar als mensen hun profiel niet op prive hebben staan ofzoiets… Zo kan ik vaak van een paar mensen maar zien dat ze op mijn profiel komen waarvan ik weet dat zij hun profiel helemaal ‘open hebben naar het publiek toe’

– verder kun je zo’n welkomsballonnetje doen boven je pagina; maar dat doe ik zelf niet… en je kunt op je profiel woorden als ‘vrienden’ 'krabbels ‘foto’s en video’s’ veranderen in iets anders…

dit was even het belangrijkste wat ik mij kan herinnerne :slightly_smiling_face:

@leukesokken
Oke! Lekker duidelijk dus.

Het is me trouwens opgevallen dat ik elke maand of iets, een zogenaamde “vriendenkrant” van hyves in mijn mailbox krijg, daar staat ook ergens dat er een hoeveelheid bezoekers of vrienden mijn hyves heeft bezocht en hoeveel procent waar vandaan komt.
Dit alles wordt aangegeven in procenten en je hoeft er geen Goldmember voor te zijn maar veel heb ik ook niet aan die informatie. (toch grappig)

@YellowFish
Dankje. (:
Sommige dingen waren me inderdaad al opgevallen zoals de smileys en het welkomstballonnetje.
Maar wel handig om te weten hoe je de bezoekers ziet.