Hyves foto's maken

Heeii !
maken jullie soms speciaal foto’s voor hyves enzoo…
ik wel somss… met vriendinnen of alleen
Jullie ??
Kus !

nou nee bij de meeste mensen die elke dag 10 nieuwe foto’s van zichzelf posten denk ik ‘die vindt zichzelf wel heel geweldig’ like my ex-bestfriend

ik doe meestal alleen vakantiefoto’s of foto’s met vriendinnen van dagje uit ofzo =)

Niet speciaal voor hyves ofzo, meestal voor agenda :stuck_out_tongue:
Dan kleden we ons gewoon heel maf en dan maken we foto’s.

Van mezelf al helemaal niet, het is zo triest om iemands album te bekijken en dat 25 van de 30 foto’s zichzelf is. In sepia, overbelicht, zwart-wit…
Dan vind je jezelf echt leuk.

nja
de foto die ik nu op hyves heb, is wel speciaal voor hyves gemaakt
maar ik heb 3 foto’s op hyves
1 van me zelf
en 2 met vriendinnen
mja
ik heb niet 800 fotos van me zelf ofzo
of een map met allemaal NiCee Picc’S Of Mii
XD

Soms,

ik maak harstikke vaak foto’s van my & vriendinnen als ze bij komen. & die zet ik dan op hyves, maar gebruik ze ook wel voor andere dingen. :slightly_smiling_face:

Alleen op mijn profielfoto sta ik zegmaar alleen. De rest van de foto’s zijn met vriendinnen&op feesten enzo :wink:

ik maak niet speciaal foto’s voor hyves, als ik toevallig wat leuke foto’s heb gemaakt met vriendinnen ofzo dan zet ik ze erop, maar ik ga niet speciaal een fotoshoot houden omdat ik foto’s op mn hyve wil zetten xD

ik heb er een beetje te veel van mij en me BF (L)

maar goed altijd in de pauze en zo en ik zet ze lang niet allemaal op hyves :stuck_out_tongue:

ja ik maak egt heel veel fotos daarvoor

hahahahahaha

Nah soms… niet dat ik 100 foto’s van mezelf heb hoor xD
Maar meer foto’s van feestjes enzo x]

Nee eigenlijk nooit. Ik heb meestal gewoon leuke foto’s met vriendinnen op feesten en ergens heen enzo en die staat er dan ook 100 jaar op omdat ik niet zo heel vaak foto’s maak.

Alleen voor mijn profielfoto,
of rare/bijzondere foto’s met vriendinnen =)

jaaa tuurlijk. ik heb met mijn vriendinnen speciale hyves-fotoshoot-dagen waarop ik foto’s maak speciaal voor mijn hyves, want dat vind ik cool. dus dat doen we heel vaak want als je geen recente hyves-fotos op je hyves hebt staan dan hoor je er niet meer bij hooooor.

nou nee.

ja dat heb ik nou egt precies tzelfde
haahaha

Errrmm… nou eens in de zoveel maanden maak ik een nieuwe foto voor mijn profiel.
En als ik met vriendinnen iets leuks doe maken we ook foto’s, en als er een leuke foto bij zit komt die in mijn album terecht (en dat is like nooit, geloof me XD).

Haha dat herken ik, dat ik bij mensen op de hyves kom en dan staart opeens zo’n gezicht me 30x aan… Nep-zwoel kijkend of arrogant.
Ik maak wel eens een foto voor hyves/msn, maar dan normale waar ik op lach, en dan kies ik er 1 uit en die gebruik ik dan als profielfoto.

Jaa echt welxD
ik heb wel een hyves maar k heb er geen foto opxD
mn plaatje is die van een badeendxD
ik heb hyves aangemaakt omdat ik iemands 50ste vriend zou zijn
echt een hele eer:D

ja dat doe ik.

8D

Nee ik heb foto’s op hyves van mij en vriendinnen een paar.
Alleen op mijn profielfoto sta ik alleen, maar daar poseer ik
niet op, ik lach dan gewoon.